Přeskočit na hlavní obsah

Blogy: Které jiné čtu a pár poznámek k vlastnímu


Blogy jiných
Zvykl jsem si sledovat a číst několik blogů. Jedním z nich je blog Michala Hardyna, díky kterému jsem vlastně začal psát svů vlastní  :) Díky za inspiraci!. Když o mém novém blogu Michal napsal, moje návštěvnost vyrostla 10-ti násobně, což svědčí o zájmu o ten jeho.

I když v současné době nemáme jednoduché obchodní vztahy :), nemohu si pomoci o něm, a jeho partnerovi a jejich firmě, nenapsat pár řádek. Michal je podle mého další generací internetových podnikatelů. Spoluvlastní firmu 5DM s.r.o., která se věnuje lead genu a affiliate marketingu. Meziroční růsty obratu firmy jsou zajímavé. Je vidět, že mají tah na branku, schopnosti a dobře se se svým obchodním partnerem Janem Dočekalem doplňují. Tak hodně štěstí dále pánové!

Pro většinu lidí je asi poměrně běžné sledovat Lupa.cz a Tyinternety.cz. Čas od času tam, pro mě :), je zajímavý článek, ale někdy mám pocit, že bych napsal lepší :) nic proti :) Čtu dále Jana Bártu a jeho blog, oslovuje mě jeho otevřenost a že nechává nahlédnout pod pokličku. Dříve jsem hodně sledoval weblogy.cz, ale zde sledované blogy jsou na mě už dost ajtácké a to mě nebaví. Skromného kluka bych i četl, ale nic tam poslední dobou není :) Vyzývám veřejně Patrika - začni psát o tom co umíš, bude to pecka!

Plánuju se více, resp. vůbec, věnovat síti Linkedin.com. Asi objevuju Ameriku, ale zjišťuju že zeď příspěvků a interakcí lidí z internetového světa má své kouzlo, podstatně lepší než facebooková zeď.

Vlastní blog
Svůj blog beru z části jako osobní branding na trhu, zčásti jakou naplnění své životní touhy tvořit. Je to také velmi dobré mentální cvičení, když se chcete nad nějakým tématem více zamyslet. Já abych myslel a formuloval - potřebuji psát. Z části se z toho stal také komunikačně - informační nástroj pro lidi v B2M a samozřejmě partnery :) Na začátku to bylo doporučení PR agentury a teď je z toho něco, co mě baví a dělám rád.

I když blog nečtou ani stovky ani tisíce, ale spíše jednotky až desítky lidí - přesto to pro mně má smysl. Vybral jsem si na začátku platformu Blogger.com, spíš proto že mi přišla pod ruku a jako googlovské platformě jsem jí důvěřoval. Po pár měsících práce jsem s ní ale velmi spokojený. Instalovat WordPress bych považoval za ztrátu času, tohle umí všechno co potřebuju.

Statistiky za poslední měsíc ukazují zhruba 30 - 40 zobrazených stránek za den, to není špatné. Vybudovat si publikum holt trvá dlouho :)



Systém práce mám takový, že píšu (proboha v předchozím slově jsem udělal fatální překlep :), ale opraveno naštěstí :)) příspěvky dopředu, abych publikoval cca 2 - 3 týdně. Blogger umí nastavit plán a publikovat článek v dané den a hodinu. Ve stavu koncept mi visí nyní 5 - 10 témat, ke kterým se vracím, když mám náladu a rozvíjím je.


Jdu psát, když jsem unavený z jiné práce, nebo z komunikace s lidmi - fajn mě to občerství.



Komentáře

Michal Hardyn píše…
Ahoj Otto. Diky za mila slovo a doporuceni. :) Michal

Populární příspěvky z tohoto blogu

B2B sales by phone workshop for sales team Keboola

Tak jsem dělal chytrýho v mezinárodním sales týmu společnosti Keboola. Jak jsem k tomu přišel. To mi takhle napíše Pavel Doležal na WhatsApp pár otázek k jejich aktivitám na telefonu. Řekněme jako přátelskou radu či názor. Odpovídám. A začíná mně to zajímat - cítím potenciál. No a najednou dostávám pozvání "Nechceš si udělat workshop pro náš tým Keboola?" Bohužel přichází i to B, tj. v angličtině. A je to tady .. Připravuju prezentaci, tak nějak naslepo. Tuším o co Pavlovi jde. Mají 40 hovorů / den, v podstatě domlouvají online prezentace (schůzky), kde již s potencionálními klienty platformy komunikuje opravdový salesák. Dosahují 1-2 dema / den. A to mi přijde opravdu málo, včetně nízké aktivity.  Poslouchám jejich hovory a i když přes svůj jazykový analfabetismus v angličtině opravdu skoro nerozumím, je mi jasné, že neprodávají, neptají se, málo zaujmou. Tady se dá hodně vylepšit. Pavel to ví také, ale zřejmě to potřebuje slyšet ještě od někoho jiného. Vzpomínám na doby At

Situační vedení a úrovně připravenosti

Můj osobní základ manažerských dovedností se nachází v době mé práce v Seznam.cz, což už je tedy opravdu dávno, bylo to v letech 2003 - 2005. Seznam investoval do řady obchodních školení v té době se rozvíjela obchodní síť fieldů a bylo potřeba to uřídit. Skvělé školení pro nás realizovala firma GlobeTime Consulting , jmenovitě Josef Hrzán. Následně se vzniklo s Pepou i lidské přátelství nad rámec školení jak moje, tak mojí ženy. To čím mně vybavilo školení v té době velmi dobře doplňovala osobní a řídící zkušenost Vaška Horejše, který v té době přišel jako ředitel obchodní sítě. On byl tím zkušenějším, který přišel z Editu, v té době tištěného katalogu, který svého času sváděl poměrně vyrovnaný obchodní souboj se Zlatými stránkami Mediatelu. Vašek měl reálné zkušenosti, přehled v práci s lidmi a já byl mladé ucho, které se zase více orientovalo v technických parametrech produktů a služeb, protože jsem před tím reklamu pro Seznam prodával v terénu. Dobře jsme se doplňovali. I s Vaške

Výroční zpráva spolku NTU 2021

Dne 21.2. se v nové kanceláři spolku na Senovážném náměstí 23 uskutečnila členská schůze s programem schválení výroční zprávy za rok 2021 a dále volby nových členů kontrolní komise. Schůze se zúčastnili členové osobně a dále také online pomocí Google Meet. Výroční zpráva 2021 ke stažení: https://www.nekdotiuveri.cz/o-nas/vyrocni-zpravy   Vážení přátelé a příznivci spolku Někdo Ti uvěří, s radostí a vděčností za vše dobré přinášíme výroční zprávu za uplynulý rok. V roce 2021 jsme byli v kontaktu s 83 oběťmi (sexuálního) zneužívání nejen v církevním prostředí, s mnoha jsme se setkali opakovaně. Zúčastnili jsme se 5 seminářů a diskusí, mluvili se stovkami lidí, s dalšími jsme byli v kontaktu online. „Když se ohlížím za uplynulý rokem, vidím kromě obrovské bolesti také velkou naději. Naději, že můžeme společně s oběťmi nést jejich zranění a že se můžeme podílet na vytváření prostředí, které bude skutečně bezpečné pro všechny,“ říká Jiří Kylar, předseda spolku Někdo Ti uvěří. Jiřina Kočí, k