Nápad natočit toto video se objevil po schůzce Michala (VímVíc.cz) a Petra, nakonec ze spolupráce sešlo. Nápad jsme však táhli dál a nabídku dali Janu Laiblovi, který nám přišel jako velmi vhodný svým osobním byznys brandem, který si dlouhodobě buduje (www.janlaibl.cz / www.janicnechci.cz).
O co tedy jde? Dlouhodobě cítíme potřebu nejen prodávat služby poptávkového systému, ale také zákazníky vzdělávat a navigovat, jak se službou pracovat co nejlépe a efektivně. Dlouhodobě, v podstatě již od vzniku služby v roce 2006, se také dotazujeme obou stran jak dodavatelů tak poptávajících a máme tedy také řadu dat, informací a zkušeností, které jsme chtěli do kurzu poskytnout.
Výsledkem bude zhruba takováto osnova kurzu (pracovní verze):
- Jak fungují poptávky?
- Co vlastně zákazníci chtějí a jak se rozhodují?
- Pozn. zákazník se rozhoduje komplexně, nikoliv pouze podle ceny.
- Jak by měla působit Vaše firma navenek?
- Správné nastavení profilu
- Kdy je nejlepší reagovat na poptávku?
- Kvalifikujte aneb je dobrá strategie reagovat na každou poptávku?
- Email nebo telefon?
- Využijte své reference naplno
- Jak napsat skvělou nabídku?
- Telefonujte jako mistr obchodník
- Pozn. první kontakt je ten nejdůležitější
- Práce s cenou
- Organizace obchodních příležitostí
- Osobní kontakt se zákazníkem
- Nejčastější chyby ostatních aneb kde může být právě Vaše příležitost?
- Vyhrál jsem zakázku, ale co dál?
- Smlouva o dílo
- Péče o stávající zákazníky
Byl jsem svědkem nejen společných hodin a hodin práce, kdy se podle osnovy plnil a vytvářel textový obsah do přesného scénáře, ale také samotného natáčení, které produkuje s Jan Laiblem Jan Sedláček (Meande.cz). Práce je to veliká, osobně jsem s průběhem nadmíru spokojený. Je to kvalita nejenom po stránce obsahové a po stránce mluveného (hereckého) projevu, ale také po stránce zpracování výsledných videí, samotného natáčení i postprodukce.
Jak se natáčelo (pohled ze zákulisí):
No comments:
Post a Comment