úterý 9. června 2015

TZ: Martin Kročil je novým manažerem call-centra B2M.CZ

Martin Kročil nastoupil na pozici manažera in-house call centra společnosti B2M.CZ, provozovatele největšího poptávkového serveru ePoptávka.cz. Bude mít na starosti řízení akvizice nových zákazníků a budování interní struktury pro navyšování kapacity call centra. Dříve pracoval v Telefonica O2 na pozici manažera externích call center a ve společnosti Mediatel na pozici
obchodního ředitele.

„B2M.CZ má jasnou obchodní vizi a cíl navýšit v následujících měsících kapacitu call centra na dvojnásobný počet operátorů. Tato pozice je pro B2M.CZ velmi důležitá, protože právě operátoři nás reprezentují před našimi zákazníky. Call-centrum proto zůstává interní součástí firmy, což považuji za velkou výhodu a investici do budoucna. Umožňuje nám to s operátory lépe pracovat, vzdělávat je a motivovat k 100% znalosti našeho produktu, což následně oceňují naši zákazníci,“ uvedl Martin Kročil.

Žádné komentáře: