Konferencí provázeli moderátoři v živém virtuálním studiu mezi jednotlivými prezentacemi jednotlivých řečníků.
Bylo mi potěšením sledovat mně osobně známé i další řečníky:
- Soňa Petrášková, Linka bezpečí: Co děláme, když nevoláme
- Lenka Bartizalová, Alza.cz: Slasti a strasti kontaktního centra e-shopu
- Jaroslav Průša, Next-L Group: Vykročte na cestu ke změně: odvaha a energie mladých bojovníků
- Janka Baumgartner, Marek Špilda, 365.bank, Alcasys: Online banka v reále (od on-boardingu po starostlivosť)
- Jiří Zeman, Genesys: Jak ovlivní umělá inteligence budoucí zákaznickou péči
- Valeriy Svetlov, Teleperformance: Digitální transformace v call centru
- Adam Koudelka, Juraj Balogh: Comdata, CreditCall: Krizová linka aneb když dělají dva totéž, není to totéž
- Petr Studnička, Conectart: Péče o zákazníky v době covidové
- Věra Babišová, A-GIGA: Zapojení vězňů na krizové lince
- Michal Novák, Kamil Švéda: mezzoNet, Datamar International: Call centra: nejen proces, ale i emoce a lidskost
Když jsme se nemohli potkat osobně, tak alespoň online.
Díky ADMEZ, za milou akci!
No comments:
Post a Comment