Přeskočit na hlavní obsah

Ne-trapný pracovní inzerát

Ve smyslu postu na blogu Petra Šimečka Proč jsou dnešní pracovní inzeráty trapný, si dovolím napsat teda jeden, kterej by prošel :)

Tak 1) angažovanej vysoce jsem :) Jak zaujetím pro firmu, tak finančně na růstu firmy:) Píšu tohle sám, aby lidi co hledám stáli o mně osobně, aby chtěli dělat ve firmě, ve které sem a to už docela dlouho, vlastně ze všech mých pracovních angažmá nejdéle ..


Obrázek beru z akce, ze který jsem ještě dost nabitej energií, porotuju MČR ve stepu 2017, 
ten první zprava :) Tady docela přísnej porotce, ale jinak jsem hodnější.

Takže lidi si chci nahnat sám. Nejsme Seznam, aby k nám chtěli lidi co chtějí mít za sebou až takový brand, nebo chtějí teplo korporátu. Brand máme. Úměrnej velikosti trhu. Trh kde děláme je prodej poptávkových systémů. Sami jsme ho vytvořili 11 lat tamu nazád. Výsledky máme, stejně jako šikovný a klíčový lidi, ale potřebujeme další. Firma stojí na prodeji a to zejména akvizičním prodeji, kterého není nikdy dost.

Hledám týmaře srdcaře.

Kašlu na bullet pointy s “úžasným kolektivem”, ”sick-days” nebo “služebním autem i k soukromým účelům” a místo toho rekrutuju:
  1. Byť to zní babišovsky zprofanovaně - makáme! Makat pro nás neznamená, sednout si za comp a zírat na prodejní statistiky s cílem prodeje zvednout :) Nabíráme nové prodejce, dáváme zpětky stávajícím obchodníkům, sledujeme plnění - a to až nestandardně často na různých dashboardech, srovnáváme se s vlastním stínem, prostě včera rekord - zítra plán!
  2. Baví nás prodej, baví nás růst a za tím se ženeme. Žádné cíle nejsou nereálné a málo ambiciózní nejsou až takovou výzvou (jasně nejsme magoři, takže vyrůst po 11 letech o 350% asi fakt nepůjde, ale desítky % ročně žádná míra ..). Baví nás ambice.
  3. Nadchne nás nalezení nové efektivity, prodejní koncept - hned počítáme data, jaký obrat to znamená, když zvětšíme tým a tak. Nadchne nás nová služba, byť na bázi stávající, ale jsou to nové výnosy pro firmu a žijeme tou novou energií.
  4. Kde máme potíže a co nás brzdí jsou klíčoví lidé. Vy smyslu tohoto postu Johna Vanhary. Několik jich máme, ale pro další rozvoj musí dorazit další. 
  5. Máme dobrou službu, která i po 11 letech zajímá stále velkou část firem a živnostníků. Aby taky ne - normální firma stále chce nový byznys a ten v našich službách je.
  6. Co bys měl / měla umět (sorry dále jen mužský rod, ale vždy myslím i ženský): především mít smysl pro telefonní prodej, zkušenost si neumím představit že nebudeš mít, protože pak by to znamenalo úžasný talent ihned chytit všechny nuance :) Měl bys umět sám prodávat, prodeje se nebát, ale naopak v něm mít zálibu. Měl bys znát soukolí: nábor - školení - koučing obchodníků. Měl bys mít ty soft-skill vlastnosti jako stoupnout si před tým, usměrnit volací aktivitu, když lidi nemakaj dostatečně. Prostě leader mentalitou. Diplomat, který používá vhodně cukr i bič, ale lidi ho mají v podstatě rádi, protože si ho váží a nemaj blbej pocit, co za osobu to zase vedení dosadilo. Na druhou stranu ne člověk, co vyměkne, když chce nařídit přesčas, protože se prodejně nedaří plni. Někdo, kdo si chce vydělat peníze, někdo kdo chce svůj úspěch a do práce ho baví chodit, protože se realizuje. Někdo kdo do práce chodí za endorfiny ze super práci ale nejen pro peníze.
  7. Chceme parťáka, i když budeš ve firemní struktuře na svém stupni. Někdo kdo se nebojí promluvit s majitelem a říct svůj názor, když se něco blbě nastaví.
  8. Nečekej, že tě zahrneme penězmi bianco, protože máš v CV x pozic s úspěchem, při každé další to prostě nemusí vyjít :( Penězmi tě zahrneme, když doručíš do firmy pěkný výsledek - na druhou stranu nejsme slibotechna, co chce dát za 5 mil. Kč výnosu prémii 3 tis. do hrubé mzdy, aby se vyšplhala jemně nad ČR podprůměr.
Tak snad nejsem trapnej .. Doufám, že o nás nebude článek tady na VímVíc.cz :)

Kdyby vás zajímala ta "trapná" verze inzerátu, tak tu samozřejmě taky máme, kde jinde než v LMC :)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

B2B sales by phone workshop for sales team Keboola

Tak jsem dělal chytrýho v mezinárodním sales týmu společnosti Keboola. Jak jsem k tomu přišel. To mi takhle napíše Pavel Doležal na WhatsApp pár otázek k jejich aktivitám na telefonu. Řekněme jako přátelskou radu či názor. Odpovídám. A začíná mně to zajímat - cítím potenciál. No a najednou dostávám pozvání "Nechceš si udělat workshop pro náš tým Keboola?" Bohužel přichází i to B, tj. v angličtině. A je to tady .. Připravuju prezentaci, tak nějak naslepo. Tuším o co Pavlovi jde. Mají 40 hovorů / den, v podstatě domlouvají online prezentace (schůzky), kde již s potencionálními klienty platformy komunikuje opravdový salesák. Dosahují 1-2 dema / den. A to mi přijde opravdu málo, včetně nízké aktivity.  Poslouchám jejich hovory a i když přes svůj jazykový analfabetismus v angličtině opravdu skoro nerozumím, je mi jasné, že neprodávají, neptají se, málo zaujmou. Tady se dá hodně vylepšit. Pavel to ví také, ale zřejmě to potřebuje slyšet ještě od někoho jiného. Vzpomínám na doby At

Situační vedení a úrovně připravenosti

Můj osobní základ manažerských dovedností se nachází v době mé práce v Seznam.cz, což už je tedy opravdu dávno, bylo to v letech 2003 - 2005. Seznam investoval do řady obchodních školení v té době se rozvíjela obchodní síť fieldů a bylo potřeba to uřídit. Skvělé školení pro nás realizovala firma GlobeTime Consulting , jmenovitě Josef Hrzán. Následně se vzniklo s Pepou i lidské přátelství nad rámec školení jak moje, tak mojí ženy. To čím mně vybavilo školení v té době velmi dobře doplňovala osobní a řídící zkušenost Vaška Horejše, který v té době přišel jako ředitel obchodní sítě. On byl tím zkušenějším, který přišel z Editu, v té době tištěného katalogu, který svého času sváděl poměrně vyrovnaný obchodní souboj se Zlatými stránkami Mediatelu. Vašek měl reálné zkušenosti, přehled v práci s lidmi a já byl mladé ucho, které se zase více orientovalo v technických parametrech produktů a služeb, protože jsem před tím reklamu pro Seznam prodával v terénu. Dobře jsme se doplňovali. I s Vaške

Výroční zpráva spolku NTU 2021

Dne 21.2. se v nové kanceláři spolku na Senovážném náměstí 23 uskutečnila členská schůze s programem schválení výroční zprávy za rok 2021 a dále volby nových členů kontrolní komise. Schůze se zúčastnili členové osobně a dále také online pomocí Google Meet. Výroční zpráva 2021 ke stažení: https://www.nekdotiuveri.cz/o-nas/vyrocni-zpravy   Vážení přátelé a příznivci spolku Někdo Ti uvěří, s radostí a vděčností za vše dobré přinášíme výroční zprávu za uplynulý rok. V roce 2021 jsme byli v kontaktu s 83 oběťmi (sexuálního) zneužívání nejen v církevním prostředí, s mnoha jsme se setkali opakovaně. Zúčastnili jsme se 5 seminářů a diskusí, mluvili se stovkami lidí, s dalšími jsme byli v kontaktu online. „Když se ohlížím za uplynulý rokem, vidím kromě obrovské bolesti také velkou naději. Naději, že můžeme společně s oběťmi nést jejich zranění a že se můžeme podílet na vytváření prostředí, které bude skutečně bezpečné pro všechny,“ říká Jiří Kylar, předseda spolku Někdo Ti uvěří. Jiřina Kočí, k