pátek 26. května 2017

Ne-trapný pracovní inzerát

Ve smyslu postu na blogu Petra Šimečka Proč jsou dnešní pracovní inzeráty trapný, si dovolím napsat teda jeden, kterej by prošel :)

Tak 1) angažovanej vysoce jsem :) Jak zaujetím pro firmu, tak finančně na růstu firmy:) Píšu tohle sám, aby lidi co hledám stáli o mně osobně, aby chtěli dělat ve firmě, ve které sem a to už docela dlouho, vlastně ze všech mých pracovních angažmá nejdéle ..


Obrázek beru z akce, ze který jsem ještě dost nabitej energií, porotuju MČR ve stepu 2017, 
ten první zprava :) Tady docela přísnej porotce, ale jinak jsem hodnější.

Takže lidi si chci nahnat sám. Nejsme Seznam, aby k nám chtěli lidi co chtějí mít za sebou až takový brand, nebo chtějí teplo korporátu. Brand máme. Úměrnej velikosti trhu. Trh kde děláme je prodej poptávkových systémů. Sami jsme ho vytvořili 11 lat tamu nazád. Výsledky máme, stejně jako šikovný a klíčový lidi, ale potřebujeme další. Firma stojí na prodeji a to zejména akvizičním prodeji, kterého není nikdy dost.

Hledám týmaře srdcaře.

Kašlu na bullet pointy s “úžasným kolektivem”, ”sick-days” nebo “služebním autem i k soukromým účelům” a místo toho rekrutuju:
  1. Byť to zní babišovsky zprofanovaně - makáme! Makat pro nás neznamená, sednout si za comp a zírat na prodejní statistiky s cílem prodeje zvednout :) Nabíráme nové prodejce, dáváme zpětky stávajícím obchodníkům, sledujeme plnění - a to až nestandardně často na různých dashboardech, srovnáváme se s vlastním stínem, prostě včera rekord - zítra plán!
  2. Baví nás prodej, baví nás růst a za tím se ženeme. Žádné cíle nejsou nereálné a málo ambiciózní nejsou až takovou výzvou (jasně nejsme magoři, takže vyrůst po 11 letech o 350% asi fakt nepůjde, ale desítky % ročně žádná míra ..). Baví nás ambice.
  3. Nadchne nás nalezení nové efektivity, prodejní koncept - hned počítáme data, jaký obrat to znamená, když zvětšíme tým a tak. Nadchne nás nová služba, byť na bázi stávající, ale jsou to nové výnosy pro firmu a žijeme tou novou energií.
  4. Kde máme potíže a co nás brzdí jsou klíčoví lidé. Vy smyslu tohoto postu Johna Vanhary. Několik jich máme, ale pro další rozvoj musí dorazit další. 
  5. Máme dobrou službu, která i po 11 letech zajímá stále velkou část firem a živnostníků. Aby taky ne - normální firma stále chce nový byznys a ten v našich službách je.
  6. Co bys měl / měla umět (sorry dále jen mužský rod, ale vždy myslím i ženský): především mít smysl pro telefonní prodej, zkušenost si neumím představit že nebudeš mít, protože pak by to znamenalo úžasný talent ihned chytit všechny nuance :) Měl bys umět sám prodávat, prodeje se nebát, ale naopak v něm mít zálibu. Měl bys znát soukolí: nábor - školení - koučing obchodníků. Měl bys mít ty soft-skill vlastnosti jako stoupnout si před tým, usměrnit volací aktivitu, když lidi nemakaj dostatečně. Prostě leader mentalitou. Diplomat, který používá vhodně cukr i bič, ale lidi ho mají v podstatě rádi, protože si ho váží a nemaj blbej pocit, co za osobu to zase vedení dosadilo. Na druhou stranu ne člověk, co vyměkne, když chce nařídit přesčas, protože se prodejně nedaří plni. Někdo, kdo si chce vydělat peníze, někdo kdo chce svůj úspěch a do práce ho baví chodit, protože se realizuje. Někdo kdo do práce chodí za endorfiny ze super práci ale nejen pro peníze.
  7. Chceme parťáka, i když budeš ve firemní struktuře na svém stupni. Někdo kdo se nebojí promluvit s majitelem a říct svůj názor, když se něco blbě nastaví.
  8. Nečekej, že tě zahrneme penězmi bianco, protože máš v CV x pozic s úspěchem, při každé další to prostě nemusí vyjít :( Penězmi tě zahrneme, když doručíš do firmy pěkný výsledek - na druhou stranu nejsme slibotechna, co chce dát za 5 mil. Kč výnosu prémii 3 tis. do hrubé mzdy, aby se vyšplhala jemně nad ČR podprůměr.
Tak snad nejsem trapnej .. Doufám, že o nás nebude článek tady na VímVíc.cz :)

Kdyby vás zajímala ta "trapná" verze inzerátu, tak tu samozřejmě taky máme, kde jinde než v LMC :)


Žádné komentáře: