Přeskočit na hlavní obsah

Digitální garáž by Google

Lupa.cz informuje o rozšíření projektu Google s názvem DigitálníGaráž, jehož cílem je učit podnikání na internetu a proškolit 2 miliony Evropanů. Jedná se o nyní moderní a velmi růstový segment online vzdělávání za pomoci výukových vidí a následných online textů. U nás se tomuto segmentu věnuje řada webů a projektů, z nichž známe zejména VímVíc Michala Hardyna, Seduo od LMC a řadu další, např. KurzyZive.cz, které rozvíjí Radek Kubica, také ex-Better - zdravím!.



Online vzdělávání nyní frčí. Napomáhají tomu technologie, zejména dostupnost videa na straně produkce i konzumentů.

Princip je jednoduchý - namísto pokleslého trhu s offline kurzy, tedy zaplaťte si běžný kurz, přijeďte a učte se - říkají tyto projekty: učte se zdarma či za mnohem nižší peníze online - kdykoliv, odkudkoliv, na jakékoliv platformě (pc, tablet, mobil). Témat je mnoho, ekonomika a možnosti online kurzů demokratizovala přístup k tématům, která by v offline světe nebyla nikdy rentabilní a tedy by ani nevznikla - to je skvělé!






Vraťme se však k projektu Google Digitální garáž. Pro jiné podobné projekty je to podle mne skvělá zpráva, která jim pomůže nastartovat trh a skvělé je, že jim Google nebude nyní konkurovat v placeném segmentu online kurzů.

Google chce posilovat digitální dovednosti pro rozvoj podnikání a osobní profesní kariéry. Citace z tiskové zprávy:
“Přestože je Česko malá země, patří mezi nejinovativnější internetové trhy a poptávka po digitální gramotnosti zde dramaticky roste. Digitální dovednosti jsou totiž stále zásadnější pro udržení konkurenceschopnosti, ať jste podnikatel, zaměstnanec nebo student. Věřím, že investice do digitální gramotnosti podpoří prosperitu českých firem doma i v zahraničí,” říká Taťána le Moigne, ředitelka českého Googlu.

“Název platformy souvisí s tím, že spousta úspěšných firem kdysi začínala “v garáži”. Budeme rádi, když ta naše Digitální garáž pomůže českým firmám a podnikatelům začít novou etapu v jejich byznysu a dosáhnout většího úspěchu, než zatím možná předpokládali,” říká Michal Zachar, marketingový manažer Googlu pro Česko a Slovensko.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

B2B sales by phone workshop for sales team Keboola

Tak jsem dělal chytrýho v mezinárodním sales týmu společnosti Keboola. Jak jsem k tomu přišel. To mi takhle napíše Pavel Doležal na WhatsApp pár otázek k jejich aktivitám na telefonu. Řekněme jako přátelskou radu či názor. Odpovídám. A začíná mně to zajímat - cítím potenciál. No a najednou dostávám pozvání "Nechceš si udělat workshop pro náš tým Keboola?" Bohužel přichází i to B, tj. v angličtině. A je to tady .. Připravuju prezentaci, tak nějak naslepo. Tuším o co Pavlovi jde. Mají 40 hovorů / den, v podstatě domlouvají online prezentace (schůzky), kde již s potencionálními klienty platformy komunikuje opravdový salesák. Dosahují 1-2 dema / den. A to mi přijde opravdu málo, včetně nízké aktivity.  Poslouchám jejich hovory a i když přes svůj jazykový analfabetismus v angličtině opravdu skoro nerozumím, je mi jasné, že neprodávají, neptají se, málo zaujmou. Tady se dá hodně vylepšit. Pavel to ví také, ale zřejmě to potřebuje slyšet ještě od někoho jiného. Vzpomínám na doby At

Situační vedení a úrovně připravenosti

Můj osobní základ manažerských dovedností se nachází v době mé práce v Seznam.cz, což už je tedy opravdu dávno, bylo to v letech 2003 - 2005. Seznam investoval do řady obchodních školení v té době se rozvíjela obchodní síť fieldů a bylo potřeba to uřídit. Skvělé školení pro nás realizovala firma GlobeTime Consulting , jmenovitě Josef Hrzán. Následně se vzniklo s Pepou i lidské přátelství nad rámec školení jak moje, tak mojí ženy. To čím mně vybavilo školení v té době velmi dobře doplňovala osobní a řídící zkušenost Vaška Horejše, který v té době přišel jako ředitel obchodní sítě. On byl tím zkušenějším, který přišel z Editu, v té době tištěného katalogu, který svého času sváděl poměrně vyrovnaný obchodní souboj se Zlatými stránkami Mediatelu. Vašek měl reálné zkušenosti, přehled v práci s lidmi a já byl mladé ucho, které se zase více orientovalo v technických parametrech produktů a služeb, protože jsem před tím reklamu pro Seznam prodával v terénu. Dobře jsme se doplňovali. I s Vaške

Výroční zpráva spolku NTU 2021

Dne 21.2. se v nové kanceláři spolku na Senovážném náměstí 23 uskutečnila členská schůze s programem schválení výroční zprávy za rok 2021 a dále volby nových členů kontrolní komise. Schůze se zúčastnili členové osobně a dále také online pomocí Google Meet. Výroční zpráva 2021 ke stažení: https://www.nekdotiuveri.cz/o-nas/vyrocni-zpravy   Vážení přátelé a příznivci spolku Někdo Ti uvěří, s radostí a vděčností za vše dobré přinášíme výroční zprávu za uplynulý rok. V roce 2021 jsme byli v kontaktu s 83 oběťmi (sexuálního) zneužívání nejen v církevním prostředí, s mnoha jsme se setkali opakovaně. Zúčastnili jsme se 5 seminářů a diskusí, mluvili se stovkami lidí, s dalšími jsme byli v kontaktu online. „Když se ohlížím za uplynulý rokem, vidím kromě obrovské bolesti také velkou naději. Naději, že můžeme společně s oběťmi nést jejich zranění a že se můžeme podílet na vytváření prostředí, které bude skutečně bezpečné pro všechny,“ říká Jiří Kylar, předseda spolku Někdo Ti uvěří. Jiřina Kočí, k