neděle 28. února 2016

Digitální garáž by Google

Lupa.cz informuje o rozšíření projektu Google s názvem DigitálníGaráž, jehož cílem je učit podnikání na internetu a proškolit 2 miliony Evropanů. Jedná se o nyní moderní a velmi růstový segment online vzdělávání za pomoci výukových vidí a následných online textů. U nás se tomuto segmentu věnuje řada webů a projektů, z nichž známe zejména VímVíc Michala Hardyna, Seduo od LMC a řadu další, např. KurzyZive.cz, které rozvíjí Radek Kubica, také ex-Better - zdravím!.



Online vzdělávání nyní frčí. Napomáhají tomu technologie, zejména dostupnost videa na straně produkce i konzumentů.

Princip je jednoduchý - namísto pokleslého trhu s offline kurzy, tedy zaplaťte si běžný kurz, přijeďte a učte se - říkají tyto projekty: učte se zdarma či za mnohem nižší peníze online - kdykoliv, odkudkoliv, na jakékoliv platformě (pc, tablet, mobil). Témat je mnoho, ekonomika a možnosti online kurzů demokratizovala přístup k tématům, která by v offline světe nebyla nikdy rentabilní a tedy by ani nevznikla - to je skvělé!






Vraťme se však k projektu Google Digitální garáž. Pro jiné podobné projekty je to podle mne skvělá zpráva, která jim pomůže nastartovat trh a skvělé je, že jim Google nebude nyní konkurovat v placeném segmentu online kurzů.

Google chce posilovat digitální dovednosti pro rozvoj podnikání a osobní profesní kariéry. Citace z tiskové zprávy:
“Přestože je Česko malá země, patří mezi nejinovativnější internetové trhy a poptávka po digitální gramotnosti zde dramaticky roste. Digitální dovednosti jsou totiž stále zásadnější pro udržení konkurenceschopnosti, ať jste podnikatel, zaměstnanec nebo student. Věřím, že investice do digitální gramotnosti podpoří prosperitu českých firem doma i v zahraničí,” říká Taťána le Moigne, ředitelka českého Googlu.

“Název platformy souvisí s tím, že spousta úspěšných firem kdysi začínala “v garáži”. Budeme rádi, když ta naše Digitální garáž pomůže českým firmám a podnikatelům začít novou etapu v jejich byznysu a dosáhnout většího úspěchu, než zatím možná předpokládali,” říká Michal Zachar, marketingový manažer Googlu pro Česko a Slovensko.

Žádné komentáře: