Přeskočit na hlavní obsah

CSkontakt.cz - nový poptávkový systém

Zkoušet se musí. Inovovat taky. Přichází CSkontakt.cz - poptávkový systém, orientovaný na trh v České a Slovenské republice. CSkontakt.cz se orientuje pouze a výhradně na B2B segment, tedy firemní  poptávky.

Projekt je myšlenkově iniciován Petrem Valešem, projektově se činí Martin Kuželka, vývoj tradičně B2M IT v čele s Jakubem Trunečkem (zvaný Trunda) a týmem Michael Kohout (zvaný Mike), Jakub Havle (zvaný Havlík, či Malý Kuba) a Martin Hrášek (zvaný Bonduel či Hrašulda).




Přináší několik nových funkcí a výhod pro obě strany poptávkového řízení:

Poptávající
  • nově nejsou v tomto systému sdělovány údaje telefon a e-mail poptávajícího a poptávkové řízení probíhá pouze online principem předložení nabídek a následným výběrem nejlepší nabídky,
  • poptávající i dodavatel mají svůj CS kontakt účet a tímto odpadá časté "nahánění" poptávajícího od dodavatelů, kteří ho chtějí získat jako zákazníka,
  • poptávající si do svého poptávkového řízení může přizvat také své dodavatele, v libovolném počtu a využít tím CSkontakt jako platformu a nástroj realizace výběrového řízení.
Dodavatel
  • poptávky i s identifikací poptávajícího názvem firmy dostává od CSkontaktu zdarma,
  • zpoplatnění přichází až v případě, kdy chce dodavatel zaslat nabídku poptávajícímu ihned a tím uvolnit časový zámek, který je na zaslání nabídek poptávajícímu nastaven,
  • platba je výkonnostní, jednorázová za předložení nabídky a je v řádu 150 - 300 Kč,
  • zúčtovací období je měsíční a platba je splatná po proběhlém kalendářním plnění zpětně.

Ještě je třeba dodat, že projekt běží do konce roku 2015 v pilotním režimu realizace zhruba 500 poptávek a testování konverzního poměru předložení nabídky. Poptávky jsou unikátní, nejsou v žádném jiném systému, jsou zajišťovány separátními ppc kampaněmi ve vyhledávačích.

V případě ověření základní ekomoniky projektu se v první fázi nepočítá s angažmá aktivního prodeje po telefonu, ale naopak s prodejem online a e-mailingem.

Je to pokus o návrat k online kořenům B2M, je to pokus o to, zda trh přijme výkonnostní model platby za obsah. 

Držte nám palce!


Komentáře

Marek píše…
CSKontakt zasílá fiktivní poptávky pravděpodobně ve snaze ulovit potencionální klienty. Na Opakované výzvy k ukončení rozesílání nevyžádané pošty není žádná reakce, rozesílání stále trvá. Na internetu je na společnost B2B spousta negativních recenzí. Zdá se, že se jen přejmenovali aby budily dojem solidnosti.
Otto Kočí píše…
Dobrý dne Marku, napište mi prosím na otto.koci@b2m.cz, které poptávky jsou v CSkontaktu fiktivní - nejsme si vědomi fiktivních poptávek - jsou reálné, tak jak v poptávkovém systému reálné z podstaty systému být mohou. Odhlášení ze zasílání - pokud jste neměl reakci z naší strany - budu rád, když mi opět přepošlete komunikaci pro prověření a případnou nápravu stavu. Jsme B2M.CZ, název firmy jste asi spletl s názvem B2B .. Děkuji.

Populární příspěvky z tohoto blogu

B2B sales by phone workshop for sales team Keboola

Tak jsem dělal chytrýho v mezinárodním sales týmu společnosti Keboola. Jak jsem k tomu přišel. To mi takhle napíše Pavel Doležal na WhatsApp pár otázek k jejich aktivitám na telefonu. Řekněme jako přátelskou radu či názor. Odpovídám. A začíná mně to zajímat - cítím potenciál. No a najednou dostávám pozvání "Nechceš si udělat workshop pro náš tým Keboola?" Bohužel přichází i to B, tj. v angličtině. A je to tady .. Připravuju prezentaci, tak nějak naslepo. Tuším o co Pavlovi jde. Mají 40 hovorů / den, v podstatě domlouvají online prezentace (schůzky), kde již s potencionálními klienty platformy komunikuje opravdový salesák. Dosahují 1-2 dema / den. A to mi přijde opravdu málo, včetně nízké aktivity.  Poslouchám jejich hovory a i když přes svůj jazykový analfabetismus v angličtině opravdu skoro nerozumím, je mi jasné, že neprodávají, neptají se, málo zaujmou. Tady se dá hodně vylepšit. Pavel to ví také, ale zřejmě to potřebuje slyšet ještě od někoho jiného. Vzpomínám na doby At

Situační vedení a úrovně připravenosti

Můj osobní základ manažerských dovedností se nachází v době mé práce v Seznam.cz, což už je tedy opravdu dávno, bylo to v letech 2003 - 2005. Seznam investoval do řady obchodních školení v té době se rozvíjela obchodní síť fieldů a bylo potřeba to uřídit. Skvělé školení pro nás realizovala firma GlobeTime Consulting , jmenovitě Josef Hrzán. Následně se vzniklo s Pepou i lidské přátelství nad rámec školení jak moje, tak mojí ženy. To čím mně vybavilo školení v té době velmi dobře doplňovala osobní a řídící zkušenost Vaška Horejše, který v té době přišel jako ředitel obchodní sítě. On byl tím zkušenějším, který přišel z Editu, v té době tištěného katalogu, který svého času sváděl poměrně vyrovnaný obchodní souboj se Zlatými stránkami Mediatelu. Vašek měl reálné zkušenosti, přehled v práci s lidmi a já byl mladé ucho, které se zase více orientovalo v technických parametrech produktů a služeb, protože jsem před tím reklamu pro Seznam prodával v terénu. Dobře jsme se doplňovali. I s Vaške

Výroční zpráva spolku NTU 2021

Dne 21.2. se v nové kanceláři spolku na Senovážném náměstí 23 uskutečnila členská schůze s programem schválení výroční zprávy za rok 2021 a dále volby nových členů kontrolní komise. Schůze se zúčastnili členové osobně a dále také online pomocí Google Meet. Výroční zpráva 2021 ke stažení: https://www.nekdotiuveri.cz/o-nas/vyrocni-zpravy   Vážení přátelé a příznivci spolku Někdo Ti uvěří, s radostí a vděčností za vše dobré přinášíme výroční zprávu za uplynulý rok. V roce 2021 jsme byli v kontaktu s 83 oběťmi (sexuálního) zneužívání nejen v církevním prostředí, s mnoha jsme se setkali opakovaně. Zúčastnili jsme se 5 seminářů a diskusí, mluvili se stovkami lidí, s dalšími jsme byli v kontaktu online. „Když se ohlížím za uplynulý rokem, vidím kromě obrovské bolesti také velkou naději. Naději, že můžeme společně s oběťmi nést jejich zranění a že se můžeme podílet na vytváření prostředí, které bude skutečně bezpečné pro všechny,“ říká Jiří Kylar, předseda spolku Někdo Ti uvěří. Jiřina Kočí, k