sobota 21. listopadu 2015

CSkontakt.cz - nový poptávkový systém

Zkoušet se musí. Inovovat taky. Přichází CSkontakt.cz - poptávkový systém, orientovaný na trh v České a Slovenské republice. CSkontakt.cz se orientuje pouze a výhradně na B2B segment, tedy firemní  poptávky.

Projekt je myšlenkově iniciován Petrem Valešem, projektově se činí Martin Kuželka, vývoj tradičně B2M IT v čele s Jakubem Trunečkem (zvaný Trunda) a týmem Michael Kohout (zvaný Mike), Jakub Havle (zvaný Havlík, či Malý Kuba) a Martin Hrášek (zvaný Bonduel či Hrašulda).




Přináší několik nových funkcí a výhod pro obě strany poptávkového řízení:

Poptávající
  • nově nejsou v tomto systému sdělovány údaje telefon a e-mail poptávajícího a poptávkové řízení probíhá pouze online principem předložení nabídek a následným výběrem nejlepší nabídky,
  • poptávající i dodavatel mají svůj CS kontakt účet a tímto odpadá časté "nahánění" poptávajícího od dodavatelů, kteří ho chtějí získat jako zákazníka,
  • poptávající si do svého poptávkového řízení může přizvat také své dodavatele, v libovolném počtu a využít tím CSkontakt jako platformu a nástroj realizace výběrového řízení.
Dodavatel
  • poptávky i s identifikací poptávajícího názvem firmy dostává od CSkontaktu zdarma,
  • zpoplatnění přichází až v případě, kdy chce dodavatel zaslat nabídku poptávajícímu ihned a tím uvolnit časový zámek, který je na zaslání nabídek poptávajícímu nastaven,
  • platba je výkonnostní, jednorázová za předložení nabídky a je v řádu 150 - 300 Kč,
  • zúčtovací období je měsíční a platba je splatná po proběhlém kalendářním plnění zpětně.

Ještě je třeba dodat, že projekt běží do konce roku 2015 v pilotním režimu realizace zhruba 500 poptávek a testování konverzního poměru předložení nabídky. Poptávky jsou unikátní, nejsou v žádném jiném systému, jsou zajišťovány separátními ppc kampaněmi ve vyhledávačích.

V případě ověření základní ekomoniky projektu se v první fázi nepočítá s angažmá aktivního prodeje po telefonu, ale naopak s prodejem online a e-mailingem.

Je to pokus o návrat k online kořenům B2M, je to pokus o to, zda trh přijme výkonnostní model platby za obsah. 

Držte nám palce!


2 komentáře:

Marek řekl(a)...

CSKontakt zasílá fiktivní poptávky pravděpodobně ve snaze ulovit potencionální klienty. Na Opakované výzvy k ukončení rozesílání nevyžádané pošty není žádná reakce, rozesílání stále trvá. Na internetu je na společnost B2B spousta negativních recenzí. Zdá se, že se jen přejmenovali aby budily dojem solidnosti.

Otto Kočí řekl(a)...

Dobrý dne Marku, napište mi prosím na otto.koci@b2m.cz, které poptávky jsou v CSkontaktu fiktivní - nejsme si vědomi fiktivních poptávek - jsou reálné, tak jak v poptávkovém systému reálné z podstaty systému být mohou. Odhlášení ze zasílání - pokud jste neměl reakci z naší strany - budu rád, když mi opět přepošlete komunikaci pro prověření a případnou nápravu stavu. Jsme B2M.CZ, název firmy jste asi spletl s názvem B2B .. Děkuji.