
Co je leadování
Říkáme tomu získání předzájmu od zákazníka, abychom mohli volat a prodávat na databázi, která je z těchto záznamů složená. Na databázi bez předzájmu, ne-leadovací lze dosahovat u nás úspěšnosti zhruba 1,5 - 2 % (ačkoliv na počátku telefonní akvizice jsme byli na 4%). Na leadovací databázi však dosahujeme úspěšnosti mezi 10 % - což velmi významně zvyšuje obchodní výsledek, morálku a sebevědomí obchodníků. Na těchto datech je úspěch jasný, otázkou je jak vysoký to bude úspěch.
Jestliže zasypávání trhu vytáčením náhodných čísel nebude efektivní, musí ho vystřídat jiný typ telefonátu. Nejpřirozenější je telefonát zákazníkovi nebo klientovi, o kterém víte, jak se chová, jak využívá váš (nebo konkurenční) produkt nebo službu. Stejně přirozený, i když s volnější vazbou, je telefonát někomu, kdo o vás nějak projevil zájem, například nechal své číslo na vašich webstránkách. Telefonát: „Volám vám proto, že jste něco udělal…“ je úspěšnější než: „Chci vám nabídnout.“
Miroslav Princ, www.prodejpotelefonu.cz
Jednoduchý prodej po telefonu
Jak na to? Volejte těm, co o službu projevili zájem. Lehce se řekne, nelehce zajistí. Jak docílit, aby o vaší službu byl zájem na dostatečně velké skupině potencionálních zákazníků? Nechte je vyplnit - odeslat call-back formulář, sledujte relevantní akci na vašem webu, oslovte zákazníky, kteří vaši službu měli v minulosti, nastavte procesy a sledujte úspěšnost. Bude různá, ale bude rozhodně lepší na záznamech, které jsou studené. Rozdíl tedy není v tom, že by trh vaši službu na studené databázi nechtěl - když voláte ´teplou´ databázi úspěch je jen častější a operátorsky více optimalizovaný, Na databázi ´studené´ často zajišťuje tuto optimalizaci technologie dialeru, tedy spojováním spojených hovorů operátorům.
Začali jsme tomu říkat "Jednoduchý prodej po telefonu". Jednoduchý je proto, že voláme těm, kteří o naše služby projevili zájem, Je to v celku jednoduché :) Už o nás měl zájem: "..volám proto, že jste se chtěli registrovat - můžeme to společně nyní vyřídit??" Jistě, nic se neprodá samo to je jasné, stále je to prodej a chce to dobré obchodníky ..
Volná místa
Pokud máte zájem o jednoduchý prodej po telefonu, ozvěte se nám prosím běžnou cestou zaslání CV - stále přijímáme obchodníky.
Žádné komentáře:
Okomentovat