středa 18. března 2015

InHouse B2M: 1 rok poté

InHouse je název našeho interního call-centra B2M, pokud by jste nevěděli. Díval jsem se zpětně na rekapitulační články, které jsou zde:


Tahle retrospektiva mě baví. Čtu si články a dlužím tedy po poměrně dlouhé době nějakou zprávu o stavu, kde se nacházíme.

Stav březen 2015

Jsme na cca 32 operátorech ve 3 týmech, kteří prodávají akvizičně několik různých kampaní. Hlavní tahoun je projekt ÚředníNástěnka.cz, dále prodáváme poptávkové vertikály typu StavebníServis24.cz a další. Názory, že to nedáme se naštěstí nenaplnily. Zvládáme! Samozřejmě, že přišly propady a pády, rozpadnutí týmu, nutnost postavit ho zcela znovu s novými lidmi, ale jako celek je to vedle retenčního oddělení jeden ze tří hlavních příjmových pilířů B2M.CZ. Který už nedmyslitelně do firmy patří.

Zhruba před rokem jsme cílili obratově na 2 - 2,5 mil. Kč / měsíc, realita prodejů je aktuálně na úrovni zhruba 4 - 4,5 mil. Kč / měsíc. Ano, máme určité problémy a potíže, nepopírám. Ale zvládneme je stejně, jako jsme zvládly ty předchozí.

Máme managera call-centra, interního trenéra, team-leadery a supervizory a samozřejmě operátory. Aktuálně nabíráme HR specialistu pro zastřešení personální agendy. Tým je jednoznačně výborný a je to výsledek jejich skvělé práce. [pro ně, aby se nedivili, proč tady chválím a jinde prudím: to, že jsem poměrně málo často nespokojený s jednotlivostmi není v rozporu s celkově skvělým hodnocením celého oddělení .. ovšem na druhé straně nelze ode mne očekávat, že do toho co vidím jako špatně prudit přestanu ..]


Vize 2015

Vize je stavět na lidské potenciálu a vnímat kvalitní lidi v prodeji jako základní aktivum firmy. Od toho se odvíjí podpora: lidi dobře platit (za jasné výsledky), nabídnout kvalitní a dobře prodejný produkt na specifickém trhu, nabídnout benefity typu příjemné, moderní a vytuněné pracoviště. K tomu stále ještě rodinný charakter firmy, neformální atmosféru a možnost kariérního růstu.

Aktuálně probíhá příprava architektonického návrhu celého druhé křídla 1. patra na Šafránkově ul., které je již celé obsazeno oddělením Inhouse. Znamená to, že živelný růst, kdy prostě nakoupíte ty židle a stoly, které jste kupovali doteď a místo kuchyňky na čaj, kávu apod. je to různě po stolech z Ikea nastupuje promyšlenější přístup architektů s nárokem na relax zónu, školící místnost, plochy pro interní marketing apod. Zde je potenciálně k dispozici zhruba 60 - 70 pracovišť. Cílem pro rok 2015 je zde vyrůst na maximum.


Rád bych poděkoval celému Inhouse a zejména Inhouse managementu za jejich práci, nadšení a výsledky protože jsou skvělí a vím, jak těžká a náročná je to práce.

Žádné komentáře: