Rozumět všem změnám není úplně jednoduché. 7. ročník zásadní konference o stavu českého mediálního a inzertního trhu by měl přinést světlo do řady žhavých témat dneška. Čím chtějí zaujmout mediahousy, které stojí na začátku nové cesty? Kdy se už konečně začne platit za digitální obsah a za jaký? Jsou nové trendy RTB spásou nebo ohrožením inzertních příjmů médií? Lze věřit, že mobilní inzerce přinese médiím dostatečné příjmy nebo jde jen o marné naděje? Podaří se internetovým projektům dosáhnout na inzertní příjmy televizí?
Tolik text z webu konference [omluva za citaci]. Jdu se podívat. Nejvíc kvůli Martinu Fuksovi (produktový tým Mafie) a Michalu Heisigovi, kteří budou hovořit o novém obchodním modelu Firmy.cz, možná RTB a Matěj Novák, že bude zajímavé, uvidíme, a v neposlední řadě samozřejmě after party a potkávání známých v atomovém krytu :) (např. Kamil Koupý, předseda JZD TISCALI MEDIA, Martin Kupka, Better Marketing, Matěj Novák, CPX, Tomáš Buřil, Adexpres.com a další)
Termín akce
24. duben 2014 9:00 – 17:00
Místo konání
Clarion Congress Hotel Prague, Praha
Web:
http://iac.spir.cz/akce/internet-advertising-conference-2014/
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
My experiences with Italki
Italki is a platform for students or people who want to learn a foreign language. There are a lot of teachers, mainly native speakers, and ...
-
Tak jsem dělal chytrýho v mezinárodním sales týmu společnosti Keboola. Jak jsem k tomu přišel. To mi takhle napíše Pavel Doležal na WhatsApp...
-
Můj osobní základ manažerských dovedností se nachází v době mé práce v Seznam.cz, což už je tedy opravdu dávno, bylo to v letech 2003 - 2005...
-
Dne 21.2. se v nové kanceláři spolku na Senovážném náměstí 23 uskutečnila členská schůze s programem schválení výroční zprávy za rok 2021 a ...
No comments:
Post a Comment