Typ dárku variuje od nejvděčnější USB flash, kde jsme začínali na 2 GB a skončili na 16 GB (lehké a malé, dobrá cena distribuce), po sadu nářadí (vděčné, ale těžké na zaslání), která k nám typicky sedí, až po např. diář, svítilnu apod.
V roce 2014 jsme přihodili a z dárkové kampaně typu za každou poptávku "malý dárek" všem přešli na typ soutěže "velký dárek" vylosovaným výhercům. Téma bylo Poptej a poznávej, výherci obdrželi eurozájezd do evropských lokalit pro 2 osoby. Spot na soutěž byl v TV NOVA, spoty v rádiu, billboardy - poměrně velká a nákladná věc a nakonec zjistíte, že USB flash táhla nejvíc.
V roce 2015 jsme přidali soutěž o auto Škoda Citigo s názvem Poptej a jezdi v rámci zadání poptávek v daném období. Malá příhoda z natáčení: vylosovanému výherci jsem osobně volal a nevěřil tomu, musel jsem pro verifikaci zavolat z naší pevné linky .. akce to byla veliká, vypořádání z konceptem spotřebitelské soutěže, propagace v OC Nový Smíchov, předání, smlouva atd.
V tomto roce právě začínáme e-mail kampaň na tento Fitness náramek Xiomi Mi Band 4
No comments:
Post a Comment