pátek 20. září 2019

46 730 dárků za poptávky

Od roku 2011 používáme v e-mail kampaních incentivy pro zadání poptávky: dárek za poptávku. Spočítali jsme zpětně, že jsme od roku 2011 darovali 46 730 dárků za službu zdarma zadání poptávky.

Typ dárku variuje od nejvděčnější USB flash, kde jsme začínali na 2 GB a skončili na 16 GB (lehké a malé, dobrá cena distribuce), po sadu nářadí (vděčné, ale těžké na zaslání), která k nám typicky sedí, až po např. diář, svítilnu apod.

V roce 2014 jsme přihodili a z dárkové kampaně typu za každou poptávku "malý dárek" všem přešli na typ soutěže "velký dárek" vylosovaným výhercům. Téma bylo Poptej a poznávej, výherci obdrželi eurozájezd do evropských lokalit pro 2 osoby. Spot na soutěž byl v TV NOVA, spoty v rádiu, billboardy - poměrně velká a nákladná věc a nakonec zjistíte, že USB flash táhla nejvíc.

V roce 2015 jsme přidali soutěž o auto Škoda Citigo s názvem Poptej a jezdi v rámci zadání poptávek v daném období. Malá příhoda z natáčení: vylosovanému výherci jsem osobně volal a nevěřil tomu, musel jsem pro verifikaci zavolat z naší pevné linky .. akce to byla veliká, vypořádání z konceptem spotřebitelské soutěže, propagace v OC Nový Smíchov, předání, smlouva atd.

V tomto roce právě začínáme e-mail kampaň na tento Fitness náramek Xiomi Mi Band 4



Žádné komentáře: