zdroj: Integrovaný portál MPSV
Nyní jde o to se trhu přizpůsobit. Investice do náborové inzerce necháme raději ve firmě na soutěže pro obchodníky. Jako lepší vidíme energii věnovanou do náboru a adaptace nových kolegů investovat do zvýšení efektivity stávající zaměstnanců. Tedy poladit ergonomii a rychlost systémů, nastavit vyšší automatizaci na činnosti, kde to lze. Ono to stále ještě lze, i když se to nezdá. A zejména pracovat na efektivitě lidí, kteří už u nás jsou, tam se stále dá zlepšovat. Však se v souvislosti s českou ekonomikou stále hovoří o nízké produktivitě práce ve srovnání se západními zeměmi.
Pokud toho docílíme, můžeme naopak zúžit tým a část prostředků poskytnout do lidí zpět. Pokud vidíte někde naši inzerci, je to provozní a dobíhá.
Nemohu vyloučit, že se situace obrátí, protože samozřejmě interní fluktuace přirozenými faktory může nastat, ale nyní nejsou žádné signály. Snažíme se nastavit podmínky a odměňování tak, aby tu lidé byli rádi a chtěli tady pracovat. Pro stávající týmy, ať už obchodní, nebo podpůrné, to je příležitost si v roce 2019 vydělat více. To je fajn win-win situace.
I přesto plánujeme výrazný obchodní nárůst v roce 2019 postavený zejména na nových projektech AAApoptávka.cz a a AAAdopyt.sk. Tato situace je nepřenosná. Pokud jiný projekt začíná, nebo se rozvíjí bez lidé se zkrátka neobejde. U nás dochází k synergickým vlivům v podpůrných, obchodních i vývojových týmech.
No comments:
Post a Comment