Přeskočit na hlavní obsah

Národní registr pro sledování faktur

Spustili jsme novou službu s názvem Národní registr pro sledování faktur. Jedná se o inkasní službu pro malé a střední firmy, která umožňuje a pomáhá firmám domoci se svých neuhrazených pohledávek.

Trh inkasních agentur existuje již dlouhý čas - inkasní agentury zpracovaly v roce 2015 pohledávky za zhruba 21,3 mld. Kč a z toho pohledávky za domácnostmi tvořily více než 84%.

Národní registr pro sledování faktur spolupracuje s inkasní agenturou Logicall, která patří do top 5 agentur v ČR a je největší agenturou na trhu B2B pohledávek.

Inkasní agentury pracují v drtivé části pro velké klienty typu mobilní operátoři, banky apod., kteří mají tisíce - desetitisíce pohledávek. Segment malých a středních firem je tak zatím opomíjen z několika důvodů - ten nejčastější je schopnost získat takové klienty v dostatečném počtu. Obtíží je také schopnost připravit řešení a službu takovým ´instantním´způsobem, který službu výrazně zjednodušší a zpřístupní tomuto typu klientů.

V našem pojetí je Nafr službou, kdy za paušální poplatek ve výši 600 či 500 Kč za 1 dlužníka, bude Národní registr pro sledování faktur ve spolupráci s Logicallem pracovat na 5 až 10 dlužnících. Výše pohledávky není omezena, stejně jako není omezen počet pohledávek za jedním právním subjektem. Orientujeme se samozřejmě na firemní pohledávky, nikoliv na soukromé.

Řešení se nám jeví jako cenově velmi výhodné, zejména ve srovnání s obvyklou provizí inkasních agentur ve výši zhruba 20 - 30% z ceny pohledávky, nebo s právními a soudními náklady ve výši 10 - 15 tis. Kč na právní řešení dluhu.

Klient Nafru bude ve svém online účtu informován o zahájení insolvenčního řízení a o každém kontaktu a komunikaci s dlužníkem (písemná upomínka, e-mail, tel. hovor, SMS apod.).



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

B2B sales by phone workshop for sales team Keboola

Tak jsem dělal chytrýho v mezinárodním sales týmu společnosti Keboola. Jak jsem k tomu přišel. To mi takhle napíše Pavel Doležal na WhatsApp pár otázek k jejich aktivitám na telefonu. Řekněme jako přátelskou radu či názor. Odpovídám. A začíná mně to zajímat - cítím potenciál. No a najednou dostávám pozvání "Nechceš si udělat workshop pro náš tým Keboola?" Bohužel přichází i to B, tj. v angličtině. A je to tady .. Připravuju prezentaci, tak nějak naslepo. Tuším o co Pavlovi jde. Mají 40 hovorů / den, v podstatě domlouvají online prezentace (schůzky), kde již s potencionálními klienty platformy komunikuje opravdový salesák. Dosahují 1-2 dema / den. A to mi přijde opravdu málo, včetně nízké aktivity.  Poslouchám jejich hovory a i když přes svůj jazykový analfabetismus v angličtině opravdu skoro nerozumím, je mi jasné, že neprodávají, neptají se, málo zaujmou. Tady se dá hodně vylepšit. Pavel to ví také, ale zřejmě to potřebuje slyšet ještě od někoho jiného. Vzpomínám na doby At

Situační vedení a úrovně připravenosti

Můj osobní základ manažerských dovedností se nachází v době mé práce v Seznam.cz, což už je tedy opravdu dávno, bylo to v letech 2003 - 2005. Seznam investoval do řady obchodních školení v té době se rozvíjela obchodní síť fieldů a bylo potřeba to uřídit. Skvělé školení pro nás realizovala firma GlobeTime Consulting , jmenovitě Josef Hrzán. Následně se vzniklo s Pepou i lidské přátelství nad rámec školení jak moje, tak mojí ženy. To čím mně vybavilo školení v té době velmi dobře doplňovala osobní a řídící zkušenost Vaška Horejše, který v té době přišel jako ředitel obchodní sítě. On byl tím zkušenějším, který přišel z Editu, v té době tištěného katalogu, který svého času sváděl poměrně vyrovnaný obchodní souboj se Zlatými stránkami Mediatelu. Vašek měl reálné zkušenosti, přehled v práci s lidmi a já byl mladé ucho, které se zase více orientovalo v technických parametrech produktů a služeb, protože jsem před tím reklamu pro Seznam prodával v terénu. Dobře jsme se doplňovali. I s Vaške

Výroční zpráva spolku NTU 2021

Dne 21.2. se v nové kanceláři spolku na Senovážném náměstí 23 uskutečnila členská schůze s programem schválení výroční zprávy za rok 2021 a dále volby nových členů kontrolní komise. Schůze se zúčastnili členové osobně a dále také online pomocí Google Meet. Výroční zpráva 2021 ke stažení: https://www.nekdotiuveri.cz/o-nas/vyrocni-zpravy   Vážení přátelé a příznivci spolku Někdo Ti uvěří, s radostí a vděčností za vše dobré přinášíme výroční zprávu za uplynulý rok. V roce 2021 jsme byli v kontaktu s 83 oběťmi (sexuálního) zneužívání nejen v církevním prostředí, s mnoha jsme se setkali opakovaně. Zúčastnili jsme se 5 seminářů a diskusí, mluvili se stovkami lidí, s dalšími jsme byli v kontaktu online. „Když se ohlížím za uplynulý rokem, vidím kromě obrovské bolesti také velkou naději. Naději, že můžeme společně s oběťmi nést jejich zranění a že se můžeme podílet na vytváření prostředí, které bude skutečně bezpečné pro všechny,“ říká Jiří Kylar, předseda spolku Někdo Ti uvěří. Jiřina Kočí, k