Reálná situace: rozšiřujeme náš prodej a hledáme další obchodní partnery. Přicházím do obchodní firmy a paradoxně jim nesu na talíři při jejich běžné normální činnosti několik set tisíc možného obratu (i zisku) za měsíc. Já vím, protože mám svojí zkušenost, oni mají svojí a té mé mnoho nevěří. Oni na mně nedůvěřivě koukají a zdá se jim to až nereálné. Reakce vlažná až odmítavá.
Střih. Přicházím do jiných firem tentokrát už ovšem nikoliv na studeno, ale na základě reálného pozitivního doporučení z konkrétní firmy a od konkrétního člověka (uznávám že velký brand). Přijetí je vstřícné, firmy jsou potěšeny a jednají se mnou tak, jako bychom se obchodně i lidsky znali již léta. Stejný produkt, jen síla doporučení.
Závěr? I někoho, komu vlastně dáváte vydělat musíte akvírovat. Zákazníci jsou všude: interně ve firmě i vně firmy a je třeba k nim takto přistupovat. Hledat cesty chytrého (=efektivního) prodeje.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
My experiences with Italki
Italki is a platform for students or people who want to learn a foreign language. There are a lot of teachers, mainly native speakers, and ...
-
Tak jsem dělal chytrýho v mezinárodním sales týmu společnosti Keboola. Jak jsem k tomu přišel. To mi takhle napíše Pavel Doležal na WhatsApp...
-
Můj osobní základ manažerských dovedností se nachází v době mé práce v Seznam.cz, což už je tedy opravdu dávno, bylo to v letech 2003 - 2005...
-
Dne 21.2. se v nové kanceláři spolku na Senovážném náměstí 23 uskutečnila členská schůze s programem schválení výroční zprávy za rok 2021 a ...
No comments:
Post a Comment