![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhfe2_pR3ZHTZRBUv8m2vprIJvHmUyhZ5AhLAzEY4SzUb7rg0SLgteeWOZlE605q2J_c67MNrMCELQDKTCbiV6vBqWHKFbcw4L5f75S-wOhKMMKTjLQ-1HPLV10y6CXlSQKMo5hlwuVM5E/s1600/16.jpg)
Vypadalo to, že jsme se zbláznili, když na konci roku 2013 přišla myšlenka soutěže mezi poptávajícími o auto. Zadání poptávky je zdarma a soutěžit o auto znělo bombasticky. Že jsme dávali za poptávku flash disk - ok, že to bylo nářadí, taky dobrý - ale auto je už fakt jiná liga. Nejprve jsme se museli vypořádat se zákony a konceptem spotřebitelské soutěže se vyhnout dikci zákona o loteriích (tedy nesmělo se losovat) a následně vznikal celý koncept, jeho marketing, vizuální podoba i nákup vozu.
Mírně jsme znásobili rozpočet, když se k nákupu samotného auta přidaly náklady na display na plochách Seznamu, rozhlasová kampaň a auto bylo vystaveno v OC Nový Smíchov. Přesto je na konci ve vyhodnocení kampaň hodnocena příznivě a to i z pohledu tvrdých dat, nejen jako podpora značky.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj_aE93ntrhDl5dkuFC34-AsdW3WpZHA8DwKzP2qVBZpvngKw9I5BO2G-8b-XCC6skmRQ2fPhSjAbysZAicUWbvqC2u4L15TaSoED5XyBlaQIkyDMCysXU3u0IvbUHsVEkqxKTCB3b8z9Q/s1600/1-1.jpg)
Výhercem nového vozu je tedy
Lukáš K z Chebu. Společně se svým otcem podniká v oblasti správy nemovitostí. Zajímavé na tom je, že je mu 20 let a v den předání výhry si musel vzít volno ve škole před maturitou. Měl jsem mírnou hrůzu z toho, kdyby vyhrála státní instituce (taky u nás poptávají). V duchu jsem si přál, aby vyhrála nějaká neziskovka nebo malý živnostník - a to se nám splnilo.
Z fyzického předání vozů jsme udělali mírnou show před naším sídlem, vůz byl předán před nastoupeným kolektivem zaměstanců B2M, nechyběli krátké rozhovory a malé překvapení pro výherce.
A co dál? Určitě budeme chtít jít dál .. Pracovní název konceptu další akce na podporu poptávajících nyní zní: "ePoptávka rozdává 1 milion Kč". Coming soon.
Komentáře