Přeskočit na hlavní obsah

IAC 2014

Byl jsem na dnešní Internet Advertising Conference 2014 a zde pár poznámek, co mě zaujalo.

Kongresové prostředí hotelu Clarion Praha na jedničku - profesionální zázemí, včetně gastronomie, coffee breaků a i dostatek různých jednacích zákoutí pro pracovní schůzky.

Arjan Rojien (Quisma)

Operativní ředitel. Moc mně jeho vystoupení nezaujalo. Moc grafů, moc nudných čísel a trendů, které jsou už notoricky známé (např. rozvoj mobilní technologií, růst internetu jako mediatypu apod.). Čekal jsem víc obsahem i formou.


Vanda Wolfová (Google)

Neuvěřitelná žena v byznysu. Má můj velký obdiv. Skvělá prezentace přednesená z patra a založená především na zkušenostech. V jejích slovech byla energie a velký přehled o trhu. 22 let pracovala v Ogilvy, např. pro klienta IBM. Hovořila o nutnosti přizpůsobení struktury marketingových oddělení velkých firem pro potřeby digitalu. Otevřeně kritizovala nefunkční model bonusů agentur, které vedou k plánování podle velikosti bonusu a nikoli podle maximalizace užitku kampaně klienta.

Martin Fuks, Michal Heisig (Seznam.cz)

Kvůli této přednášce "Odvážný obchodní model", tedy výsledku nasazení nových Firmy.cz, jsem na IAC šel. Obsah v celku uspokojivý, i když jsem čekal více informací. Já bych toho ale taky asi moc nepouštěl, kdyby mi takto radikálně nová verze služby běžela 17 dnů. Mírně mne zklamala forma, nějak je mi to seznamácké rádoby ´neformálno´ a ´vtipno´ cizí a podle reakce narvaného velkého sálu jsem z publika cítil podobné emoce. Vtip že: ".. když nebudou čísla v Exclu, Michal taky nebude.." už jsme slyšeli na jiných Tuesday.cz akcích. Já u seznamáků už asi nebudu objektivní :-), omlouvám se. Na leadra trhu bych čekal serióznější přístup. Asi jsem moc náročný. Martin u mne lepší něž Michal. Za zvládnutí akce přechodu na nové Firmy.cz Seznam.cz jako firma velká jednička s hvězdičkou - za 10 týdnů přeregistrovat smlouvy z 30 tisíci zákazníky je obdivuhodný výkon. Radosti z desetisíců Kč nárůstu / den však opravdu nerozumím - když poslední roky dělal výnos z Firmy.cz cca 550 mil. Kč / rok - tzn. denní výnos je cca 1,5 mil. Kč .. No - možná to špatně počítám já. Každopádně přeji novým Firmy.cz mnoho úspěchů a fandím jim za velkou odvahu, hodnou jejich postavení na trhu.

A to nejlepší nakonec ..

Jan Řežáb (SocialBakers)
Vystoupení (ani se mi nechce napsat přednáška) bylo fantastické svojí energií a elánem, který z Honzy vyzařuje. Jan publiku sděloval svoje zkušenosti bez obalu, velmi otevřeně a cíleně. Popisoval současnost a budoucnost marketingu na sociálních sítích. Bylo to zajímavé vnímat jeho nadšení a zápal. Forma vystoupení byla velmi uvolněná, Jan běhal po pódiu, gestikuloval, byl uvolněný a tím si získal publikum. Díky za to - příjemné osvěžení! Škoda, že jsem se ho nestačil zeptat na jeho náror Facebook & B2B, ale byl bohužel stále v obležení ..


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

B2B sales by phone workshop for sales team Keboola

Tak jsem dělal chytrýho v mezinárodním sales týmu společnosti Keboola. Jak jsem k tomu přišel. To mi takhle napíše Pavel Doležal na WhatsApp pár otázek k jejich aktivitám na telefonu. Řekněme jako přátelskou radu či názor. Odpovídám. A začíná mně to zajímat - cítím potenciál. No a najednou dostávám pozvání "Nechceš si udělat workshop pro náš tým Keboola?" Bohužel přichází i to B, tj. v angličtině. A je to tady .. Připravuju prezentaci, tak nějak naslepo. Tuším o co Pavlovi jde. Mají 40 hovorů / den, v podstatě domlouvají online prezentace (schůzky), kde již s potencionálními klienty platformy komunikuje opravdový salesák. Dosahují 1-2 dema / den. A to mi přijde opravdu málo, včetně nízké aktivity.  Poslouchám jejich hovory a i když přes svůj jazykový analfabetismus v angličtině opravdu skoro nerozumím, je mi jasné, že neprodávají, neptají se, málo zaujmou. Tady se dá hodně vylepšit. Pavel to ví také, ale zřejmě to potřebuje slyšet ještě od někoho jiného. Vzpomínám na doby At

Situační vedení a úrovně připravenosti

Můj osobní základ manažerských dovedností se nachází v době mé práce v Seznam.cz, což už je tedy opravdu dávno, bylo to v letech 2003 - 2005. Seznam investoval do řady obchodních školení v té době se rozvíjela obchodní síť fieldů a bylo potřeba to uřídit. Skvělé školení pro nás realizovala firma GlobeTime Consulting , jmenovitě Josef Hrzán. Následně se vzniklo s Pepou i lidské přátelství nad rámec školení jak moje, tak mojí ženy. To čím mně vybavilo školení v té době velmi dobře doplňovala osobní a řídící zkušenost Vaška Horejše, který v té době přišel jako ředitel obchodní sítě. On byl tím zkušenějším, který přišel z Editu, v té době tištěného katalogu, který svého času sváděl poměrně vyrovnaný obchodní souboj se Zlatými stránkami Mediatelu. Vašek měl reálné zkušenosti, přehled v práci s lidmi a já byl mladé ucho, které se zase více orientovalo v technických parametrech produktů a služeb, protože jsem před tím reklamu pro Seznam prodával v terénu. Dobře jsme se doplňovali. I s Vaške

Výroční zpráva spolku NTU 2021

Dne 21.2. se v nové kanceláři spolku na Senovážném náměstí 23 uskutečnila členská schůze s programem schválení výroční zprávy za rok 2021 a dále volby nových členů kontrolní komise. Schůze se zúčastnili členové osobně a dále také online pomocí Google Meet. Výroční zpráva 2021 ke stažení: https://www.nekdotiuveri.cz/o-nas/vyrocni-zpravy   Vážení přátelé a příznivci spolku Někdo Ti uvěří, s radostí a vděčností za vše dobré přinášíme výroční zprávu za uplynulý rok. V roce 2021 jsme byli v kontaktu s 83 oběťmi (sexuálního) zneužívání nejen v církevním prostředí, s mnoha jsme se setkali opakovaně. Zúčastnili jsme se 5 seminářů a diskusí, mluvili se stovkami lidí, s dalšími jsme byli v kontaktu online. „Když se ohlížím za uplynulý rokem, vidím kromě obrovské bolesti také velkou naději. Naději, že můžeme společně s oběťmi nést jejich zranění a že se můžeme podílet na vytváření prostředí, které bude skutečně bezpečné pro všechny,“ říká Jiří Kylar, předseda spolku Někdo Ti uvěří. Jiřina Kočí, k