
Některé si dovolím citovat:
Tzv. "nejistota doby" je spíše ztrátou osobní jistoty než nějakým objektivním jevem. Tomáš a Jan Baťové podnikali a zaznamenali své největší úspěchy, růst a globální expanzi ve dvacetiletém období nejhlubší světové krize, tzv. Velké deprese. Nevnímali obecnou nejistotu, podnikali, tak jako každý, ve víru své doby - které však dokonali rozuměli. Nejistota vyplývá z nepochopení dané doby, když již (nebo ještě) nevíme, co se děje a proč.
Milan Zelený, Funkce vlastnictví: pohled na českou ekonomiku
Záhada, proč se spoustě firem nedaří jejich byznys, v dnešní době spočívá právě v tom: nedokážou svůj příběh odvyprávět zákazníkovi. Většinou mají perfektní, avšak teoretické znalosti v podobě marketingových studií, v nichž se jim firmy snaží prodat, po čem že jejich klienti touží. Ovšem za tím je asi tolik skutečného příběhu jako za panenkou Barbie.
Rich Karlgaard, Odysea našich dnů aneb v čem tkví síla nejlepšího příběhu
"Neměli bychom se omlouvat za to, že chceme prodávat auta," protestuje jeden člověk z VW. "Samozřejmě", opáčí Rozic (Google), "ovšem musíte velice opatrně rozlišovat, kdy vyprávíte příběh a kdy prodáváte."
Robert Hof, Google chce všechno
Žádné komentáře:
Okomentovat