čtvrtek 20. března 2014

Pozvánka: INTERNET ADVERTISING CONFERENCE 2014

Rozumět všem změnám není úplně jednoduché. 7. ročník zásadní konference o stavu českého mediálního a inzertního trhu by měl přinést světlo do řady žhavých témat dneška. Čím chtějí zaujmout mediahousy, které stojí na začátku nové cesty? Kdy se už konečně začne platit za digitální obsah a za jaký? Jsou nové trendy RTB spásou nebo ohrožením inzertních příjmů médií? Lze věřit, že mobilní inzerce přinese médiím dostatečné příjmy nebo jde jen o marné naděje? Podaří se internetovým projektům dosáhnout na inzertní příjmy televizí?

Tolik text z webu konference [omluva za citaci]. Jdu se podívat. Nejvíc kvůli Martinu Fuksovi (produktový tým Mafie) a Michalu Heisigovi, kteří budou hovořit o novém obchodním modelu Firmy.cz, možná RTB a Matěj Novák, že bude zajímavé, uvidíme, a v neposlední řadě samozřejmě after party a potkávání známých v atomovém krytu :) (např. Kamil Koupý, předseda JZD TISCALI MEDIA, Martin Kupka, Better Marketing, Matěj Novák, CPX, Tomáš Buřil, Adexpres.com a další)

Termín akce
24. duben 2014 9:00 – 17:00

Místo konání
Clarion Congress Hotel Prague, Praha

Web:
http://iac.spir.cz/akce/internet-advertising-conference-2014/

Žádné komentáře: