Pavlína Kuřátková získávala zkušenosti s řízením call center už u předchozího zaměstnavatele Renomia, kde se věnovala budování nového oddělení call center a zároveň řízení operátorů. Pavlína pracovala i pro DIRECT Pojišťovna, kde začínala jako Sales Junior Operator a následně Sales Senior Operator. Díky tomu zná práci v call centrech i z druhé strany a na pozici managera tak dokáže nabídnout efektivní řešení všech možných situací. V DIRECT Pojišťovně pak postoupila až na pozici Team Leadera retenčního oddělení.
Ve volném čase se věnuje rodině a svým dvěma psům. Jejím druhým velkým koníčkem je cestování, sport, především plavání a improvizace na piano.
Pavlína Kuřátková vystudovala sociální pedagogiku a v roce 2006 získala titul DiS.
---
Tolik tisková zpráva .. Doufám že se Pavlína nebude zlobit, když jí zde představím i z jiné, než pracovní stránky :)
No comments:
Post a Comment