
Konference Call Centra je pro mně vyjímkou - konec konců držím zde skvělé ROI - z poslední jsme si odnesl informaci, která zazněla někde mimoděk a mimochodem a to že v jednom call-centru až 85% manažerů týmů přichází interně zevnitř. To mně oslovilo, protože jsme u nás dosud dělali pravý opak. Tato myšlenka přinesla úspěšné týmování Marka Kováče a celý úspěšný rozvoj projekt www.CSkontakt.cz, který od února 2016 přinesl asi 23 mil. Kč obratu, vůči účastnickému poplatku 3 900 Kč ?? tedy ROI slušné .. :))
Zajímá mně především sdílení a praktické informace o tématech jako: recruitment operátorů, motivace, nástroje a data pro řízení, role supervizora apod. Letos také poměrně zajímavé a novátorské téma od A-GIGA: Zaměstnávání vězňů v call centru - experiment nebo příležitost?
Žádné komentáře:
Okomentovat