Malá pozvánka na oborovou konferenci Call Centra 2016, kterou pořádá ADMEZ a Dark Side. Obecně (už) nejsem příliž konferencím nakloněný, resp. si vybírám pečlivě, kde strávím nejen čas a energii, ale také registrační poplatek.
Konference Call Centra je pro mně vyjímkou - konec konců držím zde skvělé ROI - z poslední jsme si odnesl informaci, která zazněla někde mimoděk a mimochodem a to že v jednom call-centru až 85% manažerů týmů přichází interně zevnitř. To mně oslovilo, protože jsme u nás dosud dělali pravý opak. Tato myšlenka přinesla úspěšné týmování Marka Kováče a celý úspěšný rozvoj projekt www.CSkontakt.cz, který od února 2016 přinesl asi 23 mil. Kč obratu, vůči účastnickému poplatku 3 900 Kč ?? tedy ROI slušné .. :))
Zajímá mně především sdílení a praktické informace o tématech jako: recruitment operátorů, motivace, nástroje a data pro řízení, role supervizora apod. Letos také poměrně zajímavé a novátorské téma od A-GIGA: Zaměstnávání vězňů v call centru - experiment nebo příležitost?
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
My experiences with Italki
Italki is a platform for students or people who want to learn a foreign language. There are a lot of teachers, mainly native speakers, and ...
-
Tak jsem dělal chytrýho v mezinárodním sales týmu společnosti Keboola. Jak jsem k tomu přišel. To mi takhle napíše Pavel Doležal na WhatsApp...
-
Můj osobní základ manažerských dovedností se nachází v době mé práce v Seznam.cz, což už je tedy opravdu dávno, bylo to v letech 2003 - 2005...
-
Dne 21.2. se v nové kanceláři spolku na Senovážném náměstí 23 uskutečnila členská schůze s programem schválení výroční zprávy za rok 2021 a ...
No comments:
Post a Comment