![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZJsVYG2mia_gAvzwzQVtqJTI-0BKO_tyRIaZZ9kXk5ZG4_9l2cT_bybGl8dEhKOb4m7mJLULDC_8Ss3VpyYAcYb1Fc0HxZYiJu6HSEg9YCac_Y0zOaU9bNI-Yf7BaDL3Cq0pD1RXP3so/s200/call-centra-2015-1-2016.png)
Lidi jako Marek Kováč, Blanca Kutláková a nyní i Alexandra Martinkovičová prokazují, že mírná ztráta je vyvážena podstatně větším výnosem - totiž hluboká znalost a zkušenost s prodejem B2M produktů, silná vnitřní motivace a schopnost uřit prodávat nové obchodníky.
Na Call-centra konferenci 2015 to bylo o jedné větě, přímé zkušenosti jednoho řečníka: "86% managementu u nás v call-centru přichází z interních náborů". Je velmi příjemné dát možnost postupu lidem z firmy, než stále dogmaticky hledat lidi nové. Jsme rád, že jsme do toho šli a věřím, že se to bude i nadále dobře úročit :) !
Komentáře