pondělí 16. května 2016

Interní nábory aneb Tak přece konference k něčemu jsou ..

Tak konečně jedna "uplatněná" informace a podnět z konference Call-centra 2015. Týká se interní náborů. Dlouho jsme se jim v B2M vyhýbali, z jakéhosi pocitu, že když posuneme obchodníka výše, ztrácíme jeho obchodní potenciál vlastních prodejů.

Lidi jako Marek Kováč, Blanca Kutláková a nyní i Alexandra Martinkovičová prokazují, že mírná ztráta je vyvážena podstatně větším výnosem - totiž hluboká znalost a zkušenost s prodejem B2M produktů, silná vnitřní motivace a schopnost uřit prodávat nové obchodníky.

Na Call-centra konferenci 2015 to bylo o jedné větě, přímé zkušenosti jednoho řečníka: "86% managementu u nás v call-centru přichází z interních náborů". Je velmi příjemné dát možnost postupu lidem z firmy, než stále dogmaticky hledat lidi nové. Jsme rád, že jsme do toho šli a věřím, že se to bude i nadále dobře úročit :) !

Žádné komentáře: