Tak konečně jedna "uplatněná" informace a podnět z konference Call-centra 2015. Týká se interní náborů. Dlouho jsme se jim v B2M vyhýbali, z jakéhosi pocitu, že když posuneme obchodníka výše, ztrácíme jeho obchodní potenciál vlastních prodejů.
Lidi jako Marek Kováč, Blanca Kutláková a nyní i Alexandra Martinkovičová prokazují, že mírná ztráta je vyvážena podstatně větším výnosem - totiž hluboká znalost a zkušenost s prodejem B2M produktů, silná vnitřní motivace a schopnost uřit prodávat nové obchodníky.
Na Call-centra konferenci 2015 to bylo o jedné větě, přímé zkušenosti jednoho řečníka: "86% managementu u nás v call-centru přichází z interních náborů". Je velmi příjemné dát možnost postupu lidem z firmy, než stále dogmaticky hledat lidi nové. Jsme rád, že jsme do toho šli a věřím, že se to bude i nadále dobře úročit :) !
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
My experiences with Italki
Italki is a platform for students or people who want to learn a foreign language. There are a lot of teachers, mainly native speakers, and ...
-
Můj osobní základ manažerských dovedností se nachází v době mé práce v Seznam.cz, což už je tedy opravdu dávno, bylo to v letech 2003 - 2005...
-
Tak jsem dělal chytrýho v mezinárodním sales týmu společnosti Keboola. Jak jsem k tomu přišel. To mi takhle napíše Pavel Doležal na WhatsApp...
-
Dne 21.2. se v nové kanceláři spolku na Senovážném náměstí 23 uskutečnila členská schůze s programem schválení výroční zprávy za rok 2021 a ...
No comments:
Post a Comment