pátek 13. května 2016

15 tipů jak vyhrát každou zakázku

Produkujeme vzdělávací video kurz na míru poptávkovým systémům ePoptávka.cz a 123dopyt.sk.

Nápad natočit toto video se objevil po schůzce Michala (VímVíc.cz) a Petra, nakonec ze spolupráce sešlo. Nápad jsme však táhli dál a nabídku dali Janu Laiblovi, který nám přišel jako velmi vhodný svým osobním byznys brandem, který si dlouhodobě buduje (www.janlaibl.cz / www.janicnechci.cz).

O co tedy jde? Dlouhodobě cítíme potřebu nejen prodávat služby poptávkového systému, ale také zákazníky vzdělávat a navigovat, jak se službou pracovat co nejlépe a efektivně. Dlouhodobě, v podstatě již od vzniku služby v roce 2006, se také dotazujeme obou stran jak dodavatelů tak poptávajících a máme tedy také řadu dat, informací a zkušeností, které jsme chtěli do kurzu poskytnout.

Výsledkem bude zhruba takováto osnova kurzu (pracovní verze):
  • Jak fungují poptávky? 
  • Co vlastně zákazníci chtějí a jak se rozhodují?
    • Pozn. zákazník se rozhoduje komplexně, nikoliv pouze podle ceny.
  • Jak by měla působit Vaše firma navenek? 
  • Správné nastavení profilu 
  • Kdy je nejlepší reagovat na poptávku? 
  • Kvalifikujte aneb je dobrá strategie reagovat na každou poptávku? 
  • E­mail nebo telefon? 
  • Využijte své reference naplno 
  • Jak napsat skvělou nabídku? 
  • Telefonujte jako mistr obchodník 
    • Pozn. první kontakt je ten nejdůležitější 
  • Práce s cenou 
  • Organizace obchodních příležitostí 
  • Osobní kontakt se zákazníkem 
  • Nejčastější chyby ostatních aneb kde může být právě Vaše příležitost? 
  • Vyhrál jsem zakázku, ale co dál? 
  • Smlouva o dílo 
  • Péče o stávající zákazníky 

Byl jsem svědkem nejen společných hodin a hodin práce, kdy se podle osnovy plnil a vytvářel textový obsah do přesného scénáře, ale také samotného natáčení, které produkuje s Jan Laiblem Jan Sedláček (Meande.cz). Práce je to veliká, osobně jsem s průběhem nadmíru spokojený. Je to kvalita nejenom po stránce obsahové a po stránce mluveného (hereckého) projevu, ale také po stránce zpracování výsledných videí, samotného natáčení i postprodukce.

Jak se natáčelo (pohled ze zákulisí):


Výsledná kapitola videa:


V plánu je i varianta nabízet celý video kurz také v běžné offline podobě - tedy DVD nosič, obal a tištěná praktická příručka mluveného slova, grafů apod.

Žádné komentáře: