Zkoušet se musí. Inovovat taky. Přichází CSkontakt.cz - poptávkový systém, orientovaný na trh v České a Slovenské republice. CSkontakt.cz se orientuje pouze a výhradně na B2B segment, tedy firemní poptávky.
Projekt je myšlenkově iniciován Petrem Valešem, projektově se činí Martin Kuželka, vývoj tradičně B2M IT v čele s Jakubem Trunečkem (zvaný Trunda) a týmem Michael Kohout (zvaný Mike), Jakub Havle (zvaný Havlík, či Malý Kuba) a Martin Hrášek (zvaný Bonduel či Hrašulda).
Přináší několik nových funkcí a výhod pro obě strany poptávkového řízení:
Poptávající
Projekt je myšlenkově iniciován Petrem Valešem, projektově se činí Martin Kuželka, vývoj tradičně B2M IT v čele s Jakubem Trunečkem (zvaný Trunda) a týmem Michael Kohout (zvaný Mike), Jakub Havle (zvaný Havlík, či Malý Kuba) a Martin Hrášek (zvaný Bonduel či Hrašulda).
Přináší několik nových funkcí a výhod pro obě strany poptávkového řízení:
Poptávající
- nově nejsou v tomto systému sdělovány údaje telefon a e-mail poptávajícího a poptávkové řízení probíhá pouze online principem předložení nabídek a následným výběrem nejlepší nabídky,
- poptávající i dodavatel mají svůj CS kontakt účet a tímto odpadá časté "nahánění" poptávajícího od dodavatelů, kteří ho chtějí získat jako zákazníka,
- poptávající si do svého poptávkového řízení může přizvat také své dodavatele, v libovolném počtu a využít tím CSkontakt jako platformu a nástroj realizace výběrového řízení.
Dodavatel
- poptávky i s identifikací poptávajícího názvem firmy dostává od CSkontaktu zdarma,
- zpoplatnění přichází až v případě, kdy chce dodavatel zaslat nabídku poptávajícímu ihned a tím uvolnit časový zámek, který je na zaslání nabídek poptávajícímu nastaven,
- platba je výkonnostní, jednorázová za předložení nabídky a je v řádu 150 - 300 Kč,
- zúčtovací období je měsíční a platba je splatná po proběhlém kalendářním plnění zpětně.
Ještě je třeba dodat, že projekt běží do konce roku 2015 v pilotním režimu realizace zhruba 500 poptávek a testování konverzního poměru předložení nabídky. Poptávky jsou unikátní, nejsou v žádném jiném systému, jsou zajišťovány separátními ppc kampaněmi ve vyhledávačích.
V případě ověření základní ekomoniky projektu se v první fázi nepočítá s angažmá aktivního prodeje po telefonu, ale naopak s prodejem online a e-mailingem.
Je to pokus o návrat k online kořenům B2M, je to pokus o to, zda trh přijme výkonnostní model platby za obsah.
Držte nám palce!
Komentáře