Přeskočit na hlavní obsah

InHouse 2.0: Dokázali jsme, že to dokážeme


Tak je to tady. Vlastní akviziční tým B2M.CZ je rozšířen a přemístil se do svých nových kanceláří v druhém křídle budovy. Vždy jsme byli konzervativní, vážili se svého času a energie, kterou jsme nechtěli vkládat do akvizice a proto jsme využívali outsourcingu externích call-center partnerů. To platí i nadále .. Postavení našich partnerů tímto není ohroženo - jejich služeb si vážíme, chceme a budeme jich využívat nadále!

Některé projekty se však ukázalo, že dokážeme prodejně rozběhnout lépe, resp. jako jediní. Celá myšlenka vlastně vznikla nenápadně a poměrně náhodou. Vyskytl se u nás člověk, který měl ambici to vyzkoušet a působil sebevědomým dojmem, že to dokáže.

Dostal příležitost, chopil se jí a využil jí. InHouse 1.0 byla prodejní laboratoř o 3 - 5 operátorech, kde jsme si chtěli testovat různé produkty, ceny a postupy. Pilotovali celkem 5 kampaní od června tohoto roku, po 2 měsících se tým zcela rozpadl a zbyl jediný operátor. Poslední kampaň jede dosud, nabrali jsme další 4 operátory a vyšvihli prodejní výsledek par excelance. Dnes tvoří tým 8 operátorů, kanceláře pojmou celkem 16 - 18 osob. Existence oddělení InHouse pro nás znamená nejen výnos, který jsme s partnery nedokázali, ale také nové prodejní sebevědomí. InHouse 2.0 už není laboratoř, ale standardní prodejní oddělení se svými plány a výnosy.

Díky za všechnu práci všem. Díky Jarce, Lindě, Anitě, Tereze a Michalovi. Také díky všem, kteří se podíleli na zázemí: Jakubovi za vývoj nové centrály, Pavlovi za vybavení kanceláří, Evě a Martinovi za dort :) Petrovi díky za to, že to platí :)

Za všechny bych dále zmínil jedinou osobu a to Filipa. Přes počáteční konflikty a můj jednoznačný odpor jsme našli polohu spolupráce, kdy plně využíváme jeho silných stránek a ty slabší nehrotíme, ale snažíme se doplnit a minimalizovat je. Filip v celé firmě také působí novou energii a drive, který potřebujeme. Za to vše díky a přeji hodně dalších úspěchů! Platí tenisové pravidlo, že stát se světovou jedničkou je těžké, udržet tu pozici ještě těžší - to nyní čeká celé oddělení. Úspěch však bude po zásluze odměněn.



  





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

B2B sales by phone workshop for sales team Keboola

Tak jsem dělal chytrýho v mezinárodním sales týmu společnosti Keboola. Jak jsem k tomu přišel. To mi takhle napíše Pavel Doležal na WhatsApp pár otázek k jejich aktivitám na telefonu. Řekněme jako přátelskou radu či názor. Odpovídám. A začíná mně to zajímat - cítím potenciál. No a najednou dostávám pozvání "Nechceš si udělat workshop pro náš tým Keboola?" Bohužel přichází i to B, tj. v angličtině. A je to tady .. Připravuju prezentaci, tak nějak naslepo. Tuším o co Pavlovi jde. Mají 40 hovorů / den, v podstatě domlouvají online prezentace (schůzky), kde již s potencionálními klienty platformy komunikuje opravdový salesák. Dosahují 1-2 dema / den. A to mi přijde opravdu málo, včetně nízké aktivity.  Poslouchám jejich hovory a i když přes svůj jazykový analfabetismus v angličtině opravdu skoro nerozumím, je mi jasné, že neprodávají, neptají se, málo zaujmou. Tady se dá hodně vylepšit. Pavel to ví také, ale zřejmě to potřebuje slyšet ještě od někoho jiného. Vzpomínám na doby At

Situační vedení a úrovně připravenosti

Můj osobní základ manažerských dovedností se nachází v době mé práce v Seznam.cz, což už je tedy opravdu dávno, bylo to v letech 2003 - 2005. Seznam investoval do řady obchodních školení v té době se rozvíjela obchodní síť fieldů a bylo potřeba to uřídit. Skvělé školení pro nás realizovala firma GlobeTime Consulting , jmenovitě Josef Hrzán. Následně se vzniklo s Pepou i lidské přátelství nad rámec školení jak moje, tak mojí ženy. To čím mně vybavilo školení v té době velmi dobře doplňovala osobní a řídící zkušenost Vaška Horejše, který v té době přišel jako ředitel obchodní sítě. On byl tím zkušenějším, který přišel z Editu, v té době tištěného katalogu, který svého času sváděl poměrně vyrovnaný obchodní souboj se Zlatými stránkami Mediatelu. Vašek měl reálné zkušenosti, přehled v práci s lidmi a já byl mladé ucho, které se zase více orientovalo v technických parametrech produktů a služeb, protože jsem před tím reklamu pro Seznam prodával v terénu. Dobře jsme se doplňovali. I s Vaške

Výroční zpráva spolku NTU 2021

Dne 21.2. se v nové kanceláři spolku na Senovážném náměstí 23 uskutečnila členská schůze s programem schválení výroční zprávy za rok 2021 a dále volby nových členů kontrolní komise. Schůze se zúčastnili členové osobně a dále také online pomocí Google Meet. Výroční zpráva 2021 ke stažení: https://www.nekdotiuveri.cz/o-nas/vyrocni-zpravy   Vážení přátelé a příznivci spolku Někdo Ti uvěří, s radostí a vděčností za vše dobré přinášíme výroční zprávu za uplynulý rok. V roce 2021 jsme byli v kontaktu s 83 oběťmi (sexuálního) zneužívání nejen v církevním prostředí, s mnoha jsme se setkali opakovaně. Zúčastnili jsme se 5 seminářů a diskusí, mluvili se stovkami lidí, s dalšími jsme byli v kontaktu online. „Když se ohlížím za uplynulý rokem, vidím kromě obrovské bolesti také velkou naději. Naději, že můžeme společně s oběťmi nést jejich zranění a že se můžeme podílet na vytváření prostředí, které bude skutečně bezpečné pro všechny,“ říká Jiří Kylar, předseda spolku Někdo Ti uvěří. Jiřina Kočí, k