středa 24. března 2021

Call centra konference 19 a půl ročník ONLINE

10.11.2020 se konala konference Call centra, ročník 19 a půl. V době covidové šlo o online konferenci. Píšu o ní se značným zpožděním, ale chci ho napsat, protože právě v době covidové byla zpestřením a vzpomínkou na offline konference. 

Konferencí provázeli moderátoři v živém virtuálním studiu mezi jednotlivými prezentacemi jednotlivých řečníků. 

Bylo mi potěšením sledovat mně osobně známé i další řečníky:

  • Soňa Petrášková, Linka bezpečí: Co děláme, když nevoláme
  • Lenka Bartizalová, Alza.cz: Slasti a strasti kontaktního centra e-shopu
  • Jaroslav Průša, Next-L Group: Vykročte na cestu ke změně: odvaha a energie mladých bojovníků
  • Janka Baumgartner, Marek Špilda, 365.bank, Alcasys: Online banka v reále (od on-boardingu po starostlivosť)
  • Jiří Zeman, Genesys: Jak ovlivní umělá inteligence budoucí zákaznickou péči
  • Valeriy Svetlov, Teleperformance: Digitální transformace v call centru
  • Adam Koudelka, Juraj Balogh: Comdata, CreditCall: Krizová linka aneb když dělají dva totéž, není to totéž
  • Petr Studnička, Conectart: Péče o zákazníky v době covidové
  • Věra Babišová, A-GIGA: Zapojení vězňů na krizové lince
  • Michal Novák, Kamil Švéda: mezzoNet, Datamar International: Call centra: nejen proces, ale i emoce a lidskost
Když jsme se nemohli potkat osobně, tak alespoň online. 

Díky ADMEZ, za milou akci!


Žádné komentáře: