Přeskočit na hlavní obsah

3.B2M obchodní konference

18.4.2019 proběhla v konferenčním sále Volcano Complex další, v pořadí již 3.B2M obchodní konference za účasti obchodníků B2M.CZ a partnerských firem. Hlavním tématem bylo představení Vize 2020 B2M.CZ, jako leadera na trhu poptávkových systémů. Zhodnotili jsme také hospodářské výsledky IQ 2019.

Hlavní body konference:
  • Zhodnocení akvizice služeb AAApoptávka.cz a .sk: vlastníky projektu od 9/2018, na podzim 2018 nastavování očekávání v počtu poptávek a prodeji registrací, první plnohodnotný měsíc byl 10/2019. Došlo k velké obchodní synergii (prodej realizují obchodníci B2M) a nákladové synergii (poptávkový, pvs tým). Plánovaná očekávání se naplnila - hodnocení akvizice konkurenta je jednoznačně pozitivní.
  • Upevnění pozice leadera trhu ePoptávka.cz + AAApoptávka.cz: na trhu v ČR a SR. AAApoptávka.cz jako další cesta růstu holdingu B2M+AAA. Současně neseme odpovědnost leadera trhu za inovace a rozvoj služby poptávání.
  • Zhodnocení IQ 2019 holdingu: meziročně 125% v počtu poptávek, 126% v obratu holdingu. Zvažujeme akvizice dalších služeb jako akceleraci růstu.
  • Přínosy do firmy: růst průměrné mzdy akvizičních obchodníků mezikvartálně + 8 tis. Kč, průměrná mzda 38 tis. Kč, TOP mzda 2/2019 ve výši 80 582 Kč
  • Zákaznické reference AAApoptávka.cz: KB-BLOCK systém, s.r.o. a STAFI FINALIZACE STAVEB s.r.o.
  • Reflexe kvality prodeje B2M: Zvýšený důraz na kvalitní prodej, informované a vědomé souhlasy s registrací služby. Lidská selhání jednotlivců v obchodu. Interní směrnice a Prohlášení zaměstnance. Každý hovor odpovídá obecným principům slušného vystupování a je postaven na racionální a pravdivé argumentaci v souladu s prodávanou službou. Důraz na prevence - přijaty opatření: 1.Osobní reflexe obchodníků, dodržování interních postupů, 2.Detailní kontrola vstupu do inkasního řízení, stojíme na straně oprávněných nároků klienta a 3.Řešíme případné stížnosti ihned, komunikujeme otevřeně.
  • Vize: poptávky 2020: B2M přišla v roce 2006 s prvním poptávkovým systémem v ČR a SR. Jsme tvůrci celého trhu. V roce 2018 jsme koupili AAA, protože se profilujeme jako poptávkový leader. Cítíme jako podstatné rozvíjet a budovat tento trh. Nový web - nová komunikace, grafika, nové pojetí. Nový design je nejen nová grafika, ale také osobitější komunikace se zákazníky.
Děkujeme všem za účast a těšíme se na další akci B2M a AAA!


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

B2B sales by phone workshop for sales team Keboola

Tak jsem dělal chytrýho v mezinárodním sales týmu společnosti Keboola. Jak jsem k tomu přišel. To mi takhle napíše Pavel Doležal na WhatsApp pár otázek k jejich aktivitám na telefonu. Řekněme jako přátelskou radu či názor. Odpovídám. A začíná mně to zajímat - cítím potenciál. No a najednou dostávám pozvání "Nechceš si udělat workshop pro náš tým Keboola?" Bohužel přichází i to B, tj. v angličtině. A je to tady .. Připravuju prezentaci, tak nějak naslepo. Tuším o co Pavlovi jde. Mají 40 hovorů / den, v podstatě domlouvají online prezentace (schůzky), kde již s potencionálními klienty platformy komunikuje opravdový salesák. Dosahují 1-2 dema / den. A to mi přijde opravdu málo, včetně nízké aktivity.  Poslouchám jejich hovory a i když přes svůj jazykový analfabetismus v angličtině opravdu skoro nerozumím, je mi jasné, že neprodávají, neptají se, málo zaujmou. Tady se dá hodně vylepšit. Pavel to ví také, ale zřejmě to potřebuje slyšet ještě od někoho jiného. Vzpomínám na doby At

Situační vedení a úrovně připravenosti

Můj osobní základ manažerských dovedností se nachází v době mé práce v Seznam.cz, což už je tedy opravdu dávno, bylo to v letech 2003 - 2005. Seznam investoval do řady obchodních školení v té době se rozvíjela obchodní síť fieldů a bylo potřeba to uřídit. Skvělé školení pro nás realizovala firma GlobeTime Consulting , jmenovitě Josef Hrzán. Následně se vzniklo s Pepou i lidské přátelství nad rámec školení jak moje, tak mojí ženy. To čím mně vybavilo školení v té době velmi dobře doplňovala osobní a řídící zkušenost Vaška Horejše, který v té době přišel jako ředitel obchodní sítě. On byl tím zkušenějším, který přišel z Editu, v té době tištěného katalogu, který svého času sváděl poměrně vyrovnaný obchodní souboj se Zlatými stránkami Mediatelu. Vašek měl reálné zkušenosti, přehled v práci s lidmi a já byl mladé ucho, které se zase více orientovalo v technických parametrech produktů a služeb, protože jsem před tím reklamu pro Seznam prodával v terénu. Dobře jsme se doplňovali. I s Vaške

Výroční zpráva spolku NTU 2021

Dne 21.2. se v nové kanceláři spolku na Senovážném náměstí 23 uskutečnila členská schůze s programem schválení výroční zprávy za rok 2021 a dále volby nových členů kontrolní komise. Schůze se zúčastnili členové osobně a dále také online pomocí Google Meet. Výroční zpráva 2021 ke stažení: https://www.nekdotiuveri.cz/o-nas/vyrocni-zpravy   Vážení přátelé a příznivci spolku Někdo Ti uvěří, s radostí a vděčností za vše dobré přinášíme výroční zprávu za uplynulý rok. V roce 2021 jsme byli v kontaktu s 83 oběťmi (sexuálního) zneužívání nejen v církevním prostředí, s mnoha jsme se setkali opakovaně. Zúčastnili jsme se 5 seminářů a diskusí, mluvili se stovkami lidí, s dalšími jsme byli v kontaktu online. „Když se ohlížím za uplynulý rokem, vidím kromě obrovské bolesti také velkou naději. Naději, že můžeme společně s oběťmi nést jejich zranění a že se můžeme podílet na vytváření prostředí, které bude skutečně bezpečné pro všechny,“ říká Jiří Kylar, předseda spolku Někdo Ti uvěří. Jiřina Kočí, k