Pro obchodníky to platí nejvíc! Proto se 18 obchodníků rozhodlo a uzavřelo dohodu, že se účastní motivačního programu B2M.CZ Vyhraj své nové služební auto. Své osobní a týmové síle již všichni znají a my se těšíme jak tento motivační faktor bude vidět v obchodních výsledcích. Cíle jsou ambiziózní, ale reálné - ostatně ty nejvyšší laťky operátoři dosahovali již v minulosti. Hodně úspěchů v motivačním programu! (štěstí nepřeju, protože výsledek je úměrný intenzivní práci a nikoliv štěstí :))
Tak jsem dělal chytrýho v mezinárodním sales týmu společnosti Keboola. Jak jsem k tomu přišel. To mi takhle napíše Pavel Doležal na WhatsApp pár otázek k jejich aktivitám na telefonu. Řekněme jako přátelskou radu či názor. Odpovídám. A začíná mně to zajímat - cítím potenciál. No a najednou dostávám pozvání "Nechceš si udělat workshop pro náš tým Keboola?" Bohužel přichází i to B, tj. v angličtině. A je to tady .. Připravuju prezentaci, tak nějak naslepo. Tuším o co Pavlovi jde. Mají 40 hovorů / den, v podstatě domlouvají online prezentace (schůzky), kde již s potencionálními klienty platformy komunikuje opravdový salesák. Dosahují 1-2 dema / den. A to mi přijde opravdu málo, včetně nízké aktivity. Poslouchám jejich hovory a i když přes svůj jazykový analfabetismus v angličtině opravdu skoro nerozumím, je mi jasné, že neprodávají, neptají se, málo zaujmou. Tady se dá hodně vylepšit. Pavel to ví také, ale zřejmě to potřebuje slyšet ještě od někoho jiného. Vzpomínám na doby At
Komentáře