středa 22. října 2014

Reklamní kampaň ePoptávka.cz

Reklamní a mediální kampaň již běží, začali jsme před 2 týdny úpravou našeho slideru a následně e-mailingem. Kampaň je nejen v souvislosti se soutěží Poptej a poznávej, ale také s 10 lety fungování ePoptávka.cz.

Online - plochy serverů Seznam.cz a obsahová síť AdWords



Billboardy - nižší desítky kusů, převážně Praha (sorry Kubo, mě se to tak líbí, že publikuju ještě před výlepem ..)


Televizní kampaň na Nova Group - poběží v horké části kampaně, posledních 14 dnů listopadu 2014, spot vám neukážu, protože se teprve vyrábí v produkci externí společnosti, kreativu již známe.
  • 14-denní kampaň cílí na muže 25 – 50 ABC s internetovým připojením (celá cílová skupina obsahuje 1.381.000 respondentů). Zásah 48 % (Reach 1+) definované cílové skupiny (663.000 respondentů).
  • rozdělení: 83 % Nova, 14 % Nova Cinema, 3 % Fanda.
  • rozložení 50:50 mezi primetime a daytime.

Na televizi se opravdu těším a jsem zvědavý jak to pohne s čísly. Kampaň v TV znamená a je obvykle hodnocena prestižně, pro internetovou službu to znamená potvrzení v offline mediu. Zorientovat se a pochopit nákup TV mediálního prostoru v metrikách jako GRP, TRP bylo sice náročnější :) (Martin to zvládl nejlépe), ale dali jsme to. Výběr kreativy a produkce byl také zajímavý, přístup a dodané koncepty byli velmi různé. Je to zkušenost.

Spot list dodáme a pak se budete muset všichni koukat, aby to mělo sledovanost :)

Žádné komentáře: